Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 42
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    In iedere provincie is er toch wel minimaal eentje te vinden?
    147-c Guitars

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    In iedere provincie is er toch wel minimaal eentje te vinden?
    Beter dan bijv. Bax of Thomann? Nee, niet gauw. Wel goeie gitaarreparateurs, die hebben die dozenschuivers dan weer niet. Maar hoe bijv. een Bax met zijn klanten omgaat, daar kan menig gitaarwinkel nog wat van leren. En keus te over, ik zou zo niet weten welke gitaarzaak dat ook heeft. Garantie geen probleem, daar doen die dozenschuivers doorgaans totaal niet moeilijk over. Gitaarzaken daarentegen...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Locatie
    breda
    Berichten
    368

    Standaard

    Ik hoorde dat dijkmans in Breda dit type binnenkort weer op voorraad heeft. Dan maar even op gemakje testen misschien

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
    A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
    The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

  4. #14
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Eeeeeh.... misschien is een setje nieuwe pots een veel simpelere ingreep om de gitaar goed te krijgen? Of is terugsturen naar Duitsland een kleinere moeite?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2004
    Locatie
    Nietzover
    Berichten
    1.103

    Standaard

    Afstelling van de pickups zelf misschien. Stel eens wat aan de schroefjes op de pickups. Zitten er niet voor niets.

    Anders kunnen het toch je potmeters zijn, condensators, bedrading o.i.d

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Service is juist een van de weinige punten waarop een lokale zaak zich kan onderscheiden. In mijn beleving gebeurt dat ook nog wel, hoewel vooral eerste lijns communicatie bij de grote jongens wat sneller gaat; die hebben daar een complete afdeling voor.

    Maar een lokale Gibson dealer is soms lastig te vinden. De eisen en wijze van zaken doen is voor een kleine detaillist nauwelijks vol te houden.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.207

    Standaard

    Btw bij Bax vind je ook geen Gibson, enkele inruilers daargelaten.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Locatie
    breda
    Berichten
    368

    Standaard

    Als er bij zowel Gibson, als bij Thomann een kwaliteit check wordt gedaan...en deze gitaar er toch doorkomt..dan wordt het n beetje n principe kwestie. Gitaar dus terug met refund en dan weer verder zoeken...

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
    A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
    The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattihafler Bekijk bericht
    Als er bij zowel Gibson, als bij Thomann een kwaliteit check wordt gedaan...en deze gitaar er toch doorkomt..dan wordt het n beetje n principe kwestie. Gitaar dus terug met refund en dan weer verder zoeken........

    Ik ben bang dat bij dozenschuivers als Thomann de qualitycheck geen naam mag hebben, maar van een producent van een kwaliteitsmerk als Gibson mag je dit wel degelijk verwachten. Ik vermoed dat Thomann hier blind op vaart. Hoe bepaalde maandagmorgenmonsters door de QC komen bij een producent is mij ook een raadsel. Zeker bij gitaren boven de pak-hem-beet €1000,- zou je verwachten dat producenten hun goede naam willen beschermen door een deugdelijke QC.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik ben bang dat bij dozenschuivers als Thomann de qualitycheck geen naam mag hebben, maar van een producent van een kwaliteitsmerk als Gibson mag je dit wel degelijk verwachten. Ik vermoed dat Thomann hier blind op vaart. Hoe bepaalde maandagmorgenmonsters door de QC komen bij een producent is mij ook een raadsel. Zeker bij gitaren boven de pak-hem-beet €1000,- zou je verwachten dat producenten hun goede naam willen beschermen door een deugdelijke QC.
    De QC van Gibson is al zolang als ik me kan herinneren legendarisch matig en de manier waarop ze met garanties omgaan ook. Ik denk dat het met Gibson een beetje is zoals met HD; men koopt het vanwege naam, prestige en uitstraling. Zo'n LP is ook wel wat bewerkelijker dan een Strat of een Tele. Ligt er puur aan waar je zoiets koopt v.w.b. de service.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top