Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Repetitie beelden "bromkatten" (Met voor het eerst ik op gitaar!)



    Allereerst excuses voor de vervelende shutterklik in het rechterkanaal voor de eerste 2 minuten, foutje van de software van m`n telefoon (mag gelukkig een nieuwe uitzoeken maandag)

    Ik speelde in eerste instantie in "Unicornflakes" Maar de zanger is hieruit vertrokken, de rest van de leden zijn het er wel over eens geworden dat we door zouden gaan maar dan onder een andere naam, en we hadden uiteraard ook nog een gitarist nodig. Nouja, ik speel ook een beetje gitaar, dus dat was niet zo moeilijk. Was m`n eerste volledige repetitie met een gitaar om m`n nek dus was behoorlijk zenuwachtig

    Ben benieuwd wat jullie er van vinden, zowel qua mijn sound/spel als dat van andere.

    (Ik speel met een Squier Bullet Strat door een (Volgens mij) Marshall JCM2000)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Zomaar een tip: post één volledig nummer ipv een sliert pogingen tot. Trouwens wel een leuk drummertje.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3

    Standaard



    Deel 2.

    Het zijn steeds korte stukjes omdat het anders wel heel lang word, en ik probeer een beetje een beeld te maken van de hele avond en hoe nummers steeds beter worden, dus dan is het voor mij in ieder geval logischer om het zo te doen en om het max 10 minuten lang te laten zijn.

    Als we een original echt goed kunnen posten we die uiteraard óók in z`n geheel

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top