Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Locatie
    Noorderplantsoen
    Berichten
    325

    Effect ! Pedalen dokters Noord-Nederland

    Hoi,

    Voor de Gitaarnetters uit Noord-Nederland: Waar brengen jullie je defecte pedalen naar toe, en waarom precies daar?

    Ik heb een Small Clone die het niet meer doet, en wat andere pedalen die ook wel wat zorg kunnen gebruiken. Ik ken natuurlijk Westerhaven en Tonika, maar ik was benieuwd of er meer in de buurt zit.

    Thanks alvast!

  2. #2

    Standaard

    Leo Stadskanaal. Hebben een goede tech in dienst.
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Waarom beperk je tot Noord-Nederland? Verzenden kost toch bijna geen dure doekoe?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Locatie
    Noorderplantsoen
    Berichten
    325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Waarom beperk je tot Noord-Nederland? Verzenden kost toch bijna geen dure doekoe?
    Klopt, is ook zo! Zou eventueel wel een optie zijn, maar vind het altijd wel makkelijk als iets in de buurt is.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2007
    Locatie
    Het Hoge Noorden des Lands
    Berichten
    216

    Standaard

    Hmm, goed om te weten, misschien kan die Leo Stadskanaal ook eens naar mijn Phaser kijken.
    "Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away."


    ― Philip K. Dick

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Gewoon naar Dirk Hendrik opsturen man....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    Gewoon naar Dirk Hendrik opsturen man....

    Bedankt voor de complimenten.
    Ik kwam er alléén in 2012 nogal "the hard way" achter dat het hebben van een fulltime baan, een fulltime gezin, en een uit de kluiten gegroeide hobby echt niet samengaan.
    Gevolg is dat ik legio van dit soort threads/vragen zie en nu, een kleine 4 jaar later, vaak best veel zin voel voor de klus. Maar weet dat ik er de bandbreedte niet voor heb en het dus niet moet doen. Waarbij ik het vervelendste vind dat ik ook op de vraag "weet je iemand anders" op het specifieke pedalenreparatievlak (buizenbakken zijn een ander verhaal) eigenlijk in vele jaren geen hond ben tegengekomen die kwalitaitef goed werk aflevert. Een vereiste die dus ook meteen weer onderdeel van m'n eigen valkuil was
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Barend, als hobby doe je het nog steeds wel, toch?

    Zelf herken ik het wel een beetje. Met kids, werk en huishouden is er wel tijd te maken om het te doen, maar niet om het echt goed te doen zoals ik het zou willen. Ik pak ook niets meer aan, met een hele enkele uitzondering, gewoon voor de lol.
    147-c Guitars

  9. #9
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Bedankt voor de complimenten.
    Ik kwam er alléén in 2012 nogal "the hard way" achter dat het hebben van een fulltime baan, een fulltime gezin, en een uit de kluiten gegroeide hobby echt niet samengaan.
    Gevolg is dat ik legio van dit soort threads/vragen zie en nu, een kleine 4 jaar later, vaak best veel zin voel voor de klus. Maar weet dat ik er de bandbreedte niet voor heb en het dus niet moet doen. Waarbij ik het vervelendste vind dat ik ook op de vraag "weet je iemand anders" op het specifieke pedalenreparatievlak (buizenbakken zijn een ander verhaal) eigenlijk in vele jaren geen hond ben tegengekomen die kwalitaitef goed werk aflevert. Een vereiste die dus ook meteen weer onderdeel van m'n eigen valkuil was
    Ach, ik weet hoe ik je moet omkopen

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2006
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    325

    Standaard

    Ik breng mijn pedalen naar Tailor made pedals. Gast woont in Arnhem. Contacten kun je doen via facebook (zo ben ik met hem in contact gekomen). Goeie gast met kennis van zaken. Heeft onlangs een oude gibson maestro fuzztone weer werkend gekregen. En niet duur.
    What to play or what not to play. Thats the question!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top