Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.818

    Standaard Raar defect Hughes & Kettner Tubefactor

    Hallo allen,

    De tubefactor was vroeger het favoriete pedaal op m'n pedalboard, jaren goed gedaan, maar precies op het moment dat je er aan denkt 'm te verkopen omdat ie toch wel erg groot is begeeft ie het.
    Misschien kunnen jullie mij helpen uit te zoeken waar de storing zit.

    Sluit ik het pedaal los aan, gitaar - tubefactor - versterker, geen problemen. Maar zodra ik er een pedaal voor zet, komt er geen geluid meer uit.

    Misschien dat als ik de storing verholpen heb ik het pedaal wel weer herondek en 'm toch niet weg doe.
    Jullie een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Pedaal gaat op eigen voeding en de pedalen die ervoor stonden waren een boost en tuner.

    Vast bedankt!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Kloten, zit met soortgelijk probleem, de ingang van een Carl Martin Hot drive en boost. Is eens stuk geweest en het is een drama om het ding open te krijgen, past namelijk gewoon niet, snap niet hoe ze dat bedacht hebben kunnen hebben.
    Heb jij geen last van een ondeugdelijke patchkabel?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.818

    Standaard

    Nope, met de zelfde kabels werkte de rest van de keten wel met de tubefactor er tussenuit. Ik ga 'm eens open halen om te kijken of ik wat kan ontdekken.

  4. #4

    Standaard

    Ik zou het probleem dan in dat andere pedaal zoeken. Iets verkeerd om aangesloten? Iets met positieve massa?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top