Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35

Discussie: Jarige Telecaster

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    In 1982 ging ik mijn eerste échte gitaar kopen. Ik had (omgerekend) zo'n 1.200 gulden en had de keuze tussen een Thinline Tele van 1974 of een nog bijna nieuwe Ibanez AS200. Het is de Ibanez geworden, omdat de klank en bespeelbaarheid gewoon veel beter waren dan die van de Fender. Indien ze in 1987 niet was gestolen, dan had ik ze misschien nu nog wel gehad...
    "I am my own effect"
    Angus Young

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhythm Machine Bekijk bericht
    In 1982 ging ik mijn eerste échte gitaar kopen. Ik had (omgerekend) zo'n 1.200 gulden en had de keuze tussen een Thinline Tele van 1974 of een nog bijna nieuwe Ibanez AS200. Het is de Ibanez geworden, omdat de klank en bespeelbaarheid gewoon veel beter waren dan die van de Fender. Indien ze in 1987 niet was gestolen, dan had ik ze misschien nu nog wel gehad...
    je zegt het..een Tele Thinline van 8 jaar oud moest dus zowat 1200 guldens opbrengen....met all respect voor de keuze die je toen hebt gemaakt.. een klasgenoot met wie ik een aantel keren gejammed heb destijds, had een Tele Thinline.... ik denk dat als ik toen de keuze had kunnen maken tussen DIE Tele en de Ibanez AS200 het toch DIE Thinline was geworden want dat was een supergitaar.. de klasgenoot is overigens een keer 's avons laat na het spelen in een poging om een 'korte doorsteek' naar het huis van de drummer te maken de sloot ingelopen . Die sloot was volledig bedolven onder het kroos en hij dacht bij het licht van de lantaarnpaal dat de sloot gewoon een greppel was. Compleet koppie-onder......... WIJ lagen in de struiken van het lachen. HIJ ging bij de drummer meteen onder de douche en kreeg droge kleren te leen want het stonk als een beerput.... sorry.. off topic..
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ooooow, ik heb al eerder wekenlang niet goed geslapen na het zien van jouw telecaster. Volgens mij vond ik toen dat je er een tortoise slagplaatje op moest schroeven. Die tattoo....., je vriendin...., je gitaar (en de rest van je collectie is ook al om stikjaloers van te worden)..., alles klopt. Jij mazzelplasser. En dat alles bij mij om de hoek!
    Het is bijna gemeen!
    Haha ja, dat is alweer een jaar of wat geleden. Er heeft toen een tijd een witte pearl slagplaat op gezeten. Dat topic bestaat nog, maar de Imageshack foto's zijn pleite. Wel jammer, want toen zag Maybelene er ook gaaf uit !

    En kom maar een keer kijken en er aan zitten hoor. Ze is niet eenkennig ! ;-)

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Crash Cowboy Bekijk bericht
    Haha ja, dat is alweer een jaar of wat geleden. Er heeft toen een tijd een witte pearl slagplaat op gezeten. Dat topic bestaat nog, maar de Imageshack foto's zijn pleite. Wel jammer, want toen zag Maybelene er ook gaaf uit !

    En kom maar een keer kijken en er aan zitten hoor. Ze is niet eenkennig ! ;-)
    Dolgraag!!!
    Ik stuur je binnenkort een PB'tje om iets af te spreken. Ik ben helaas niet bijzonder mobiel, maar daar moet toch uit te komen zijn.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2005
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    je zegt het..een Tele Thinline van 8 jaar oud moest dus zowat 1200 guldens opbrengen....met all respect voor de keuze die je toen hebt gemaakt.. een klasgenoot met wie ik een aantel keren gejammed heb destijds, had een Tele Thinline.... ik denk dat als ik toen de keuze had kunnen maken tussen DIE Tele en de Ibanez AS200 het toch DIE Thinline was geworden want dat was een supergitaar..
    Jaaa, indien ik nu voor dezelfde keuze zou staan, zou ik ook de thinline tele kiezen. Toen vond ik de AS200 gewoon beter.
    "I am my own effect"
    Angus Young

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top