Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 42 van 42

Discussie: Vingerplectrums

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Party

    Be my guest.
    Ik heb zo van de zijlijn je kommer en kwel gevolgd, dus als ik je ook maar enigszins kan helpen, graag!

    Je hoeft je echt niet dom te voelen, want toen ik een paar jaar terug na meer dan 30 jaar uitsluitend akoestisch en Bluegrass weer eens met elektriek aan de gang wilde, heb ik op dit forum ongetwijfeld de domste vragen gesteld.
    Eens mens kan niet altijd alles weten. Hoeft ook helemaal niet, daarom zijn we er voor elkaar!

    Bruno
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Al zal het me nooit lukken een beetje fatsoenlijk met 'fingerpicks' te leren spelen, dan nóg heb ik dankzij dit topic i.i.g. een aantal muzikanten leren ontdekken die me nu al een heleboel plezier hebben gebracht, waarvoor dank.

    Bruno, ik heb nog één vraag. Zoals eerder in dit topic al ter sprake gebracht...., het kan wel even duren voor je je eigen favoriete plectra gevonden heb. En toch waag ik het er op: rekening houdend met mijn zeer beperkt budget, als jij mij zou willen adviseren en ik zeg je dat ik graag metalen vingerplectra wil gaan gebruiken, waarbij ik bovendien aangeef dat ik het liefst ga voor een dik, vol, metalig geluid EN voor de duim wil ik graag een dikke, warm klinkende kunststof duimplectrum......, wat raad je me aan?
    O, en het zou mooi zijn als het spul bij Thomann te koop is.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top