Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Zo had ik hem nog niet eens gezien haha. Die combi is goud idd. Net als de mesa triaxis (??)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Op volume prima vermaakt. ik herken het frequentie probleem deels en denk dat ik er wel overheen kom.

    Ik merkte dat alle presets bijvoorbaat al veel hoog had wat natuurlijk aan mijn speaker kan liggen. Als ik er achter kom wat er in zit dan laat ik dat wel ff weten.

    Verder is de 1e overdrive kanaal ruim voldoende voor mijn wensen en komen alle noten en akkoorden mooi uit mn set. Ik ben eigenlijk best tevreden. Time will tell

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bates15 Bekijk bericht
    Die combi is goud idd. Net als de mesa triaxis (??)
    Ik denk dat de triaxis nog even een tandje 'beter' is - iig meer kanalen ( 8 )...

    Maar de combi is ook in mijn ogen goud. Ik zal mijn triaxis ook nooit wegdoen.
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Hahaha.. ik doelde meer op de combi digitaal instellen en buizen. In combi met de midi mogelijkheden is het een mooie combo. En wie weet stap ik ooit over om de Mesa.. tijd en financien te kort 😇

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bates15 Bekijk bericht
    Hahaha.. ik doelde meer op de combi digitaal instellen en buizen. In combi met de midi mogelijkheden is het een mooie combo. En wie weet stap ik ooit over om de Mesa.. tijd en financien te kort ��
    Ik ook!?
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  6. #16

    Standaard

    Ah, dit is vast mijn Piranha. Die klonk erg fijn over m'n Mesa boogie eindversterker. Maar ik heb zo'n driekwart van m'n apparatuur verkocht om me volledig te focussen op m'n eigen versterkers. die parametrische mid maakt veel verschillende sounds mogelijk!
    Meer informatie over mijn versterkers en mijn Pedalen en Versterker workshops: http://sgravenmade.nl/workshops/vers...uwen-workshop/

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tschrama Bekijk bericht
    Ah, dit is vast mijn Piranha. Die klonk erg fijn over m'n Mesa boogie eindversterker. Maar ik heb zo'n driekwart van m'n apparatuur verkocht om me volledig te focussen op m'n eigen versterkers. die parametrische mid maakt veel verschillende sounds mogelijk!
    Dat was een inspirerend bezoek kan ik je vertellen. Ik was zeer onder de indruk van je kennis en wonkamer power amp zoektocht duurt immer voort en ik lees met veel plezier het andere draadje met power amps!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top