Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Red (cover, mix, combinatie van)

    Howdy folks,

    Ooit (in 2012 ergens) was it een remix met de originele vocals, maar wegens copyright infringement is deze vorig jaar van internet verwijderd. Omdat covers schijnbaar nooit een probleem zijn, heb ik hulp van een vocalist (tevens singer/songwriter) ingeschakeld. Dat heeft dit tot resultaat gebracht:

    https://soundcloud.com/ezyo-pourchez...t-rachel-white

    Veel elektronisch ja, maar er zit ergens nog wat piano en gitaar in verstopt! :P

    Ik hoop dat jullie hem tof vinden. Delen is lief.

    Origineel van Taylor Swift, overigens.

    CZ
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

  2. #2

    Standaard

    Hoewel het helemaal niet mijn muziek smaak is klinkt het als wat je over het algemeen op radio 538 hoort. Poppy top 40 muziek :-) Strakke productie!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Leuk gedaan! Er valt nog wel e.e.a. te schaven om in de buurt van de commerciele/radio muziek te komen. Je doet veel trucjes die er bij horen, filtertjes, stem-herhalingkjes/delays met panning etc, maar veel van de sounds en patroontjes zijn behoorlijk verouderd (de bas, de 909 snare etc). En soms zijn er opeens heel veel sounds en filters, en daarna valt t weer heel erg stil. En de stem moet veel natter!

    Maar ik vind m verder goed, leuk om hier te horen

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    wat je over het algemeen op radio 538 hoort. Poppy top 40 muziek :-) Strakke productie!
    Dankjewel! Min of meer waar ik voor ging.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Leuk gedaan! Er valt nog wel e.e.a. te schaven om in de buurt van de commerciele/radio muziek te komen. Je doet veel trucjes die er bij horen, filtertjes, stem-herhalingkjes/delays met panning etc, maar veel van de sounds en patroontjes zijn behoorlijk verouderd (de bas, de 909 snare etc). En soms zijn er opeens heel veel sounds en filters, en daarna valt t weer heel erg stil. En de stem moet veel natter!

    Maar ik vind m verder goed, leuk om hier te horen
    Dankjewel! Zeker waar, heeft er veel mee te maken dat ik jaren terug begon in wat nu EDM heet, maar wegens gebrek aan interesse in de stijl heb ik het niet meer heb bijgehouden. De keuze uit popmuziek tegenwoordig maakt het ook niet veel beter.

    Het volstouwen en weer leeghalen van het arrangement is mijn voorkeur van arrangement. Weinig in de coupletten en veel (heel veel ) in de refreinen.

    Maar ik ga het zeker meenemen, gezien ik me momenteel wat meer in een positie bevind om er mijn winst mee te doen. Ik heb namelijk nog een bonus track voor het aankomende album van mijn band liggen en best-case scenario wordt pop/dance radiowaardige track.
    Laatst gewijzigd door Cue Zephyr; 2 juni 2016 om 01:27
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top