Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    Op de eerste foto's had ik iets van: Oei, origineel was toch mooier. Maar nu het af is zie ik dat je de eigenzinnigheid net vér genoeg getrokken hebt om het toch visueel interessant te maken, knap. Enkel het likje blauw op de kop op de tweede vind ik maar zo-zo.

    grtz

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    nee, ik vind 't helemaal niets....., sorry

  3. #23
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2016
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door st.robot Bekijk bericht
    Op de eerste foto's had ik iets van: Oei, origineel was toch mooier. Maar nu het af is zie ik dat je de eigenzinnigheid net vér genoeg getrokken hebt om het toch visueel interessant te maken, knap. Enkel het likje blauw op de kop op de tweede vind ik maar zo-zo.

    grtz
    Bedankt voor je feedback St.Robot en je eerlijke mening. Het is echt een eigen geworden. Out of the box. Verschillende zaken van inspiratie zoals al eerder in de post stond. Wanneer de brug en elementen geplaatst zijn, plaats ik een volg foto. Hij zal afgemaakt worden met zwarte en gouden hardware. Wat betreft het blauw, ben ik nog niet over uit. De kleur matcht niet helemaal bij de boddy vanwege ander hout. Wellicht dat ik deze dezelfde industriële look geef als de slagplaat. Wanneer af, ook een foto!


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    La' Muse

  4. #24
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2016
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    nee, ik vind 't helemaal niets....., sorry
    Dag Dutch66, bedankt voor je eerlijke mening, en die sorry is niet nodig. Het is weer eens iets anders. Iets wat ik zelf persoonlijk mooi vind. After all, het zou niet best zijn als we allemaal hetzelfde mooi vinden. Dan word het saai.


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
    La' Muse

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Ik neem mijn petje voor je af: ik respecteer je eigenzinnige ontwerp en het dan ook nog zo maken! Knap! Ik zou het niet durfen want ik weet zeker dat ik het zou verprutsen en in de vuurkorf terecht zou komen.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benhurr Bekijk bericht
    ....en project #2 wat even tussendoor kwam. Nu bezig met afstellen/laatste afwerking. [IMG][/IMG]
    leuk gedaan, had wel het blauw onder die hoorn ook aan de onderkant body gebruikt en eenzelfde zwart/blauw op de kop, die hoort er nu eigenlijk nog niet bij.

    die bruine is prachtig gelukt, hoop dat je dit ook bij de slagplaat vast kan houden, zwarte pups, chickenheads en je hebt een gitaar met een eigen karakter.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top