Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Social (?) Media

  1. #11

    Standaard

    Lekkere 60-jarensound over een 21e-eeuws onderwerp. Aangename compositie en heerlijk meerstemmig in het refrein. Natuurlijk kan er van alles beter, zoals bij al onze amateuristische pogingen, maar bij dit nummer hoor je het plezier van zelf componeren en opnemen er van af. En met datzelfde plezier heb ik ernaar geluisterd. Probeer vooral je stem in de coupletten meer naar voren te halen. Goed nummer!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    hey lieve Ernest
    lekker om zo wakker te worden op de dinsdagochtend
    dit nummer had perfect gepast bij mijn avond gisteravond
    na thuisgekomen te zijn van de diploma uitreiking van 1 van onze (pleeg) kids hebben jaap en ik ons op het terras achter ons huis geinstalleerd, een paar blokken appelhout in de terrashaard gemikt en een glas jamaicaanse rum gedronken
    er hoefde niks gezegd, de telefoons lagen binnen en stonden uit,..geen pc, geen tv..alleen wat vleermuisjes die vliegjes vingen en een kikkerkoor

    wat een lekker nummer voor een perfect relaxte avond,.. inderdaad de sixties vibe kan niemand ontgaan
    leuke tekst, en de stem van een lieve vriend
    super gedaan
    xx

  3. #13

    Standaard

    @Gus

    Dank je wel Gus voor jouw commentaar.
    Ja, een eigen geluid.... dat zou wat zijn. Maar zal wel door mijn jeugd komen, heeft toch invloed op wat je maakt.

    @Charlie

    Dank, Charlie. Dat heb je goed gehoord, dat plezier.
    Ik heb dan ook het meeste plezier in het begin van het proces. Als het eenmaal klaar is
    speel ik de meeste nummers niet meer. De meeste lol zit 'm voor mij in het vinden van leuke combinaties van akkoorden
    die ik op diverse plekken op de hals uitprobeer. En een tekst te maken, waar ik zaken niet al te serieus neem....


    @Kris

    Dank je wel voor jouw mooie commentaar. En fijn dat jullie zo'n moment voor jullie zelf nemen.
    Het is al hectisch genoeg daar op de boerderie.....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top