Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
  1. #31

    Standaard

    Als je een leuk stuk weet, stuur maar een berichtje (misschien handiger via facebook berichten, de prive berichten hier vind ik niet zo prettig werken). Desnoods beginnen we met wat opnames over en weer, misschien met green screen video of zo...

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Party

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    He jammer, dus geen: https://youtu.be/myhnAZFR1po

    Toch leuk dat je iets van je laat horen en misschien wordt het wel een traditie
    Tja..... duellin' banjos...
    De gebruikelijke routine is als volgt:
    Het is pauze.
    Er meld zich een argeloze enthousiasteling met een verzoekje voor in de tweede set.
    Overduidelijk niet bekend met Bluegrass en zijn eigenaardigheden (sinds de film haten banjospelers dit nummer, maar helaas....alleen zij zelf snappen waarom).
    Want: 'Of ik dat kan spelen. Je weet wel... dat uit die film.'
    'Is dit 'm?' Waarop ik een 18 seconden versie speel waar alles zo'n beetje inzit.
    'Jaaah! dat is 'm.'
    'Nee, die ken ik niet.....'


    Waar ik wel mee geassocieerd zou willen worden (al zullen die schoenen altijd te groot blijven om te vullen) is het eerste nummer op de video -0':45"- (wat ik graag voor jullie zou spelen):
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Als je een leuk stuk weet, stuur maar een berichtje (misschien handiger via facebook berichten, de prive berichten hier vind ik niet zo prettig werken). Desnoods beginnen we met wat opnames over en weer, misschien met green screen video of zo...
    Ik opteer voor iets ongebruikelijks, misschien allebei een beetje uit de comfortzone -zoals ik ooit Smoke on the water heb verkreukeld-, dat was 'zo ontzettend niet mijn ding', des te leuker als het dan toch iets wordt...
    Facebook -en Twitter- probeer ik -tot nog toe succesvol- tot alle prijs te vermijden. Via PM even email uitwisselen en dan loopt het wel.
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top