Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 33
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.587

    Standaard

    Moet ik ook kijken of ons bescheiden geluidssetje beschikbaar is, voor de broodnodige zangondersteuning?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Moet ik ook kijken of ons bescheiden geluidssetje beschikbaar is, voor de broodnodige zangondersteuning?
    Zie pb, het lijkt mij goed om het qua volume klein te houden, zodat de kids ook lekker mee kunnen doen. Super dat je ook komt Hans!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    ik heb hier ook nog wel wat staan hoor in de zin van een acoustische gitaarversterker
    mijn dochter speelt electrisch en ze pingelt wat jukelele, die zal er zeker bij zijn haha ( 14 jaar) nummer twee heb ik net verteld wat t plan is en die riep blij, oh dat is leuk man..dat wil ik wel (16 jarige jongen) ik ga vanavond aan tafel de rest vragen een weekend vrij te houden, ik heb al een weekend doorgekregen via pb van Joost
    dat moet goedkomen, de dag moet ik even met ze overleggen sommige kids gaan af en toe naar familie namelijk en t is leuk als ze allemaal de kans hebben er bij te zijn
    groetjes kris

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    De eerste vrijwilligers hebben zich inmiddels gemeld en Kris en ik gaan deze week proberen om een datum te prikken. Het weekend van 2-3 juli is de eerste optie waar we nu naar kijken.

    Het idee is om de kids in twee groepen te verdelen en ieder aan een groepje muzikanten te koppelen. Die kunnen dan wat vertellen over hun instrumenten en wat gaan jammen. Met kazoo's, shaking eggs, tamboerijn en djembé, kunnen de kids zelf ook meedoen. Primair is het doel om de kinderen gewoon een hartstikke leuke middag te geven, en als we enkele weten te enthousiasmeren om zelf in de toekomst muziek te gaan maken, dan is dat mooi meegenomen.

    Ik hoop van harte dat er nog wat Gitaarnetters zich aanmelden voor deze muziekmiddag! Kris heeft vast lekkere broodjes en koud bier is ook snel geregeld

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    laat de catering maar aan mij over bij goed weer is de barbeque ook gewillig en koud bier is er altijd
    harstikke leuk plan, dat weekend is sowieso prima, zaterdag of zondag maakt voor zover ik het nu zie ook niet veel uit
    ik houd je op de hoogte erover

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    oh ..ik dacht net ik kan onze vrienden ook wel uitnodigen met HUN gezinshuis die hebben ook een rommeltje kids in huis..die vinden het misschien ook leuk!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    ik heb meteen maar even een voorstel de lucht in geschoten bij onze vrienden om alle zes gezinshuizen waar we mee samenwerken een uitnodiging te sturen om ook met hun kids hier te zijn, we vormen samen een groep die elkaar ondersteuning biedt en o.a. een soort kunstmatig familie netwerk om de kinderen gaat vormen
    dit zou daar prachtig in kunnen passen!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    oh ..ik dacht net ik kan onze vrienden ook wel uitnodigen met HUN gezinshuis die hebben ook een rommeltje kids in huis..die vinden het misschien ook leuk!
    Tuurlijk! Ik moet alleen wel wat gaan bestellen deze week, zodat de kids allemaal een muzikale attentie krijgen. Het is dan ook handig om hiervoor een aantal vast te stellen. Steekt niet op 1 of 2, maar aan wat voor aantal moet ik ongeveer denken?

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    ik kom er zsm op terug hoor, maar ik moet ook even weten of er animo is bij de andere gezinshuizen maximaal denk ik 10 ..maar dat kan al te veel zijn, er zijn meer kids maar ze zijn gewoon ook niet altijd allemaal s weekend in de gezinshuizen sommige kids kunnen gewoon naar ouders etc

  10. #20

    Standaard

    Mooi initiatief van Joost.
    Denk dat de kids een prachtige dag gaan hebben.

    @Kris : jij kent mijn situatie en zal er om die reden niet bij kunnen zijn.
    Maak er een mooie dag van. Jij en jouw kanjer verdienen het ook om mee te kunnen genieten.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top