Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Give 'm hell.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Mooi initiatief harald!
    Organiseer je ook een keer jamsessies? Ik woon in Zwolle dus Epe is voor mij om de hoek !
    Dan neem ik m'n tokai les Paul mee en dan gaan we bluezzzzzennn... 😉
    Vanavond zal er na afloop ongetwijfeld wat gejammed worden. Akoestisch weliswaar en bij droog weer, buiten bij de vuurkorf.

  3. #13

    Standaard

    Yep, er is nog plek Arjan, maar dan moet je nu even mailen voor het adres. Als er gejammed wordt is dat wel akoestisch in dit geval.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Gisteravond naar het huisconcert van Harald geweest. Met songs van Mash Theme tot Eva Cassidy en van Chick Corea tot Bach gaf Harald solo, in duo en trio in twee sets van een uur een mooie selectie weer van zijn speelstijl. Mooie muziek en fijne mensen maakte dit tot een zeer geslaagde avond. Bedankt Harald!!!












  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Gemist, maar met opzet: te weinig tijd beschikbaar voor een dergelijke afstand.
    Jammer, maybe next time...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Harald, wil je mij eens een groot plezier doen en even opsommen wat hier allemaal mooi staat te wezen?
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  6. #16

    Standaard

    Van links naar rechts, met alleen aan de buitenkanten spul dat de naam vintage kan dragen...

    Bozo 12 string, geen echte Bozo, maar een japanse licentie die door Yairi werden gebouwd in de 70er jaren. B80-12S of B80S12 (S staat voor special)

    Alhambra grand auditorium steelstring

    Maton 808TE Het Tommy Emmanuel model

    Recording King resonator (een cheapo met helaas wat hoge actie, maar wel een echte reso klank en volume) Gebruik ik voor slide werk

    Bernabe Modelo E (studie model)

    Hubert Heerbeck Kontragitarre Een bouwer die ergens rond 1940 1950 is beginnen te bouwen. Mijn oudste instrument.

    Op de vloer nog een Lexicon Jamman, en een AER Compact 60 met Alesis midiverb en Korg tuner voor de versterking in de achterhoede.

    Geen peperdure gitaren, maar wel een verzameling waarmee je prima uit de voeten kan

    Begin van het jaar trouwens met al deze gitaren wat opnames voor youtube gemaakt, die zijn in sounds te vinden.
    Laatst gewijzigd door Harald; 12 juni 2016 om 11:32

  7. #17

    Standaard

    Joost en Rizz, leuk dat jullie er waren. Mooie, zeer mooi afgewerkte zelfbouw van Rizz kunnen bekijken. En even op de tricone van Joost gespeeld. Dat zijn dus inderdaad andere beestjes dan de modellen met één cone zoals ik heb. Beiden Recording King. De mijne is een stuk gruiziger dan die van Joost. Tricones zijn blijkbaar wat netter qua klank. En twee resonators tegelijk maakt ook onversterkt al best wat herrie.

    Eentje en een blaffende hond trouwens ook, weet ik uit ervaring Als onze hond blaft doet mijn resonator vanzelf mee. Alsof een blaffende herder niet al hard genoeg is...

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Harald en zijn gezin hadden deze avond echt leuk georganiseerd. Circa 25 bezoeker hadden een prima zitplaats in hun mooie woning en zijn leuke dochters verzorgenden, in ruil voor wat extra zakgeld, keurig de hapjes en drankjes. Al met al echt een gezellige avond dus!

  9. #19

    Standaard

    Dank je! Ik leen even twee foto's voor Facebook

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Mooie verzameling zo zeg, van alle markten thuis, lekker hoor. Voor ieder sfeertje een bijbehorend instrument, al kan het verrassend en verfrissend werken om af en toe eens af te wijken van "wat hoort" en expres een andere gitaar te pakken dan wat je altijd doet (slecht Nederlands maar je snapt me wel hoop ik).
    Die Alhambra zag ik eerst aan voor een Furch maar de brug klopte niet... en zo'n Maton is nou niet bepaald een el cheapo stukje hout he.

    Nooit behoefte aan een rechttoerechtaan dreadnought?
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top