Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Standaard

    De 11,1mm boor bestaat dus. Thanks Motorhan. Maar het is geen houtboor. Dan maar iets opschuren als het nodig zou zijn.

    Ik ga ze er dan ook maar in doen voordat ik de boel ga lakken. Het heeft allebei z'n voor en tegens maar de lak beschadigen zou zonde zijn en lastiger te herstellen.

    Ook nog een vraagje over de toggle switch van switchcraft. De schroefdraad is behoorlijk kort. Is de top daar zo dun bij een les paul, of moet je altijd de "deep" moer gebruiken?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2010
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door element Bekijk bericht
    De 11,1mm boor bestaat dus. Thanks Motorhan. Maar het is geen houtboor. Dan maar iets opschuren als het nodig zou zijn.
    Je kunt prima met een metaalboor in hout boren, alle gaten in mijn bouwsels worden geboord met metaalboren. Bij grotere gaten boor ik eerst voor met één of twee kleinere boren voordat ik de uiteindelijke maat boor.
    Waarom maken we steeds dezelfde fouten,
    terwijl er nog zoveel andere mogelijkheden zijn?

  3. #13

    Standaard

    De gaten zitten er inmiddels in. De bussen voor het staartstuk gingen er vrij gemakkelijk in. Gewoon met een blokje hout en een hamer voorzichtig erin getikt. Die van de brug moet ik er nog in doen maar ze vallen er het eerste stukje al mooi in.

    Ik moet de brug nog wel aarden,
    hoe pakken jullie dat aan? Eerst een draad door het gat en dan de bus erin?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Draad erin, bus erin, doormeten en klaar.
    147-c Guitars

  5. #15

    Standaard

    Het is ook allemaal niet zo moeilijk :-)
    Ik lees wel dat ze het afraden ivm de kans op elektrische schokken. Toch doe ik hem erbij. Er is dan altijd nog de keuze om hem niet aan te sluiten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top