Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Update: Gitaar vrijdag opgestuurd (woon in Deventer, winkel zit in Den Haag) naar de muziekwinkel waar hij gekocht is. Vandaag werd ik gebeld dat de klacht duidelijk is en dat de gitaar door hun wordt doorgestuurd naar de Gibson importeur. Ik houd jullie op de hoogte van de uitkomst.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  2. #12
    Ontoerekeningsvatbaar
    Geregistreerd
    18 augustus 2003
    Locatie
    Utrechtse Heuvelrug
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Een andere mogelijkheid is dat een of andere noob de gitaar gereinigd heeft met een poetsmiddel waar siliconen in zit. Dat trekt door de lak en ruïneert de hechting. Geen houden aan, enkel weg te krijgen door te strippen en afwassen met terpentine.
    "Hij die werkt met zijn handen is een arbeider.
    Hij die werkt met zijn handen en hoofd is een ambachtsman.
    Hij die werkt met zijn handen, hoofd en hart is een kunstenaar."

    Franciscus van Assisi
    Het boek "Making Masonite Guitars"
    Blog --> "The Dutch Luthier"

    www.javaca.eu


  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    De gitaar is nog bij de muziekzaak. Ik word goed op de hoogte gehouden en ben daar zeker tevreden over. Hoop dat snel duidelijk wordt of Gibson erkent dat het niet klopt dat van een gitaar de verf spontaan afbladert (deze is iets meer dan 2 jaar geleden nieuw verkocht). De muziekzaak is daar niet al te optimistisch over. Ze hebben het al voorgelegd bij de importeur van Gibson en mij verteld dat die hier niets aan kunnen/willen doen. Nu moet Gibson USA er nog iets van vinden. Volgens mij brengt de gitaar de muziekzaak in een lastig pakket, zijn ze het met me eens, maar hopen ze dat Gibson haar verantwoordelijkheid neemt, zodat ze zelf niet met de garantie zitten.

    (@Javaca: verder dan lemonoil op de toets is hij door mij in ieder geval nooit gepoetst. Heb de freteinden afgewerkt en toen haalde de tape de nitro echt niet van de hals. Ik hou het op een slecht gereinigde ondergrond (vettig/nat) voor het lakken)
    Laatst gewijzigd door Noid; 18 mei 2016 om 20:23
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top