Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 79
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Vandaag enkele video's gezien van de nieuwe Fender Bassbreakers! In principe een Marshall sound in een Fender jasje. Lage wattage versterkers en instelbaar met 3 settings wat ik er snel van begreep, clean, crunch, distortion. Leuke was dat de sound helemaal te maken is met mijn Catalinbread DLS op Super Bass modus en mijn Deville ML, jawel de classic JTM45 van Marshall. Helemaal mijn sound wat betreft crunch en gebruik met fuzz pedalen. Instant Hendrix zeg maar, je moet er van houden :-) De Fender Bassbreaker zou je dus ook eens moeten proberen als je de mogelijkheid hebt. Britse sound in een Fender jasje voor een betaalbare prijs!
    Ziet er heel tof uit! Ik zou dat zeker een kans geven!

  2. #32

    Standaard

    Hierbij twee video's van de 15 watt Fender Bassbreaker combo versie met fx-loop:




  3. #33
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Is een Fender Blues junior niets voor jou ? Vijftien watt en niet al te zwaar , ongeveer veertien kilo dat is voor een gezond iemand behoorlijk licht
    Laatst gewijzigd door Brad; 3 mei 2016 om 12:07

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    zo.. nou ff mijn steen in de vijver.. als je 15 watts wilt en marshall geluid waarbij je de crunch lekker kunt instellen? Marshall Studio 15.. onbekend en dus onbemind… maar ik heb m sinds de early nineties en is still going strong..
    lees review op http://www.marshallforum.com/index.p...s-about.69931/

    voor overzicht van de specs: http://ampwares.com/amplifiers/marshall-4001-studio-15/

    als je aan 1 kanaal genoeg kunt hebben, nix mis mee

    hoewel er weinig van zijn geproduceerd, komt er toch regelmatig een te koop.. dus gewoon even geduld hebben.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Thumbs up

    Heb zelf diverse Vox amps en zou echt niets anders meer willen.
    De AC15C1 is voor mij een machtig ding welke ik vaak gebruik, je kunt er echt alle kanten mee op als je de versterker goed door hebt.

    Heb ook nog de Vox AC30TBR (1987), Vox AC30C2, Vox AC50CP2 en de Vox Pathfinder 10.
    Ook een Fender Twin gehad (nieuw) maar was mijn sound niet.
    Verder ook nog wat pedalen liggen maar die worden zelden gebruikt.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    zo.. nou ff mijn steen in de vijver.. als je 15 watts wilt en marshall geluid waarbij je de crunch lekker kunt instellen? Marshall Studio 15.. onbekend en dus onbemind… maar ik heb m sinds de early nineties en is still going strong..
    lees review op http://www.marshallforum.com/index.p...s-about.69931/

    voor overzicht van de specs: http://ampwares.com/amplifiers/marshall-4001-studio-15/

    als je aan 1 kanaal genoeg kunt hebben, nix mis mee

    hoewel er weinig van zijn geproduceerd, komt er toch regelmatig een te koop.. dus gewoon even geduld hebben.
    Ze zijn inmiddels niet onbemind hoor... Ze gaan voor lekkere bedragen weg!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Locatie
    Aalten
    Berichten
    123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Hierbij twee video's van de 15 watt Fender Bassbreaker combo versie met fx-loop:



    Ik vond de peppi en kokki versie ook wel erg duidelijk.

    https://youtu.be/KazSA5w1QOM

  8. #38

    Standaard

    Misschien sla ik de plank helemaal mis, maar is een Orange geen optie? Ben nu samen met een vriend aan het kijken naar nieuwe versterkers voor hem, hij is meteen verliefd op de tiny terror head + 2*12 cabinet. Klinkt behoorlijk brits en gaat echt van clean tot flinke scheur!

  9. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Masod Bekijk bericht
    Misschien sla ik de plank helemaal mis, maar is een Orange geen optie? Ben nu samen met een vriend aan het kijken naar nieuwe versterkers voor hem, hij is meteen verliefd op de tiny terror head + 2*12 cabinet. Klinkt behoorlijk brits en gaat echt van clean tot flinke scheur!
    Om eerlijk zijn ken ik de orange sound niet echt, dus het zou zomaar kunnen. Alleen wordt me dat veel te duur.

  10. #40
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    De Orange Micro terror is behoorlijk goedkoop , gecombineerd met een 1 x 12 inch kast voldoen ze prima zeker wanneer je ze uitversterkt met een microfoon naar de pa

    Wel eerst zelf uitproberen

    Heeft wel maar een enkel kanaal en geen effect loop
    Laatst gewijzigd door Brad; 8 mei 2016 om 13:03

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top