Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 35
  1. #11

    Standaard

    Het zal de saus wel zijn
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  2. #12

    Standaard

    Mijn K-day gig was geweldig. Op een kerkplein in de regen, dus er was bijna niemand. We hadden een soort van dak over ons heen, maar de regen waaide er gewoon onderdoor, dus we werden alsnog nat. Gitaar helemaal nat, versterker nat, alle pedalen nat. Bah..

    Dat was dinsdag 26 april, woensdag de 27e hadden we weer een optreden waarbij het multi-effectbord van onze andere gitarist het begaf door het water van de dag ervoor (waarschijnlijk).

    Leuk he!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Dan ben je niet goed in je bovenkamer ??? Met regen spelen, bijna zelfmoord 🙈
    Ik was niet op komen dagen hoor...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    We hebben zelf onze gig afgelast... We zouden bij een caféetje spelen zonder ingehuurd te zijn en gewoon kijken wat het publiek in de hoed zou gooien, eigenlijk busken dus. Maar dat was in de schaduw en met een temperatuur die niet boven de 10 graden uitkwam en met die wind die de gevoelstemperatuur nog lager deed uitkomen hebben we besloten dat we daar eigenlijk helemaal geen zin in hadden
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Mijn K-day gig was geweldig. Op een kerkplein in de regen, dus er was bijna niemand. We hadden een soort van dak over ons heen, maar de regen waaide er gewoon onderdoor, dus we werden alsnog nat. Gitaar helemaal nat, versterker nat, alle pedalen nat. Bah..

    Dat was dinsdag 26 april, woensdag de 27e hadden we weer een optreden waarbij het multi-effectbord van onze andere gitarist het begaf door het water van de dag ervoor (waarschijnlijk).

    Leuk he!

    heb ik daar geen foto's van op het net gezien?
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Dan ben je niet goed in je bovenkamer ??? Met regen spelen, bijna zelfmoord ��
    Ik was niet op komen dagen hoor...
    Ja we baalden er ook erg van. Maar we stonden in het voorprogramma van ENorm (redelijk grote plaatselijke band) en hadden nog nooit op zo'n groot podium gestaan.. damn wat is de keuze dan moeilijk.. gewoon gespeeld dus uiteindelijk.

    Ben de hele avond druk geweest met het droog maken van al mn spul.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Enorm ken ik wel ja. Heb vroeger in een van mn vorige bands met die toetsenist samengespeeld.
    Goeie band👍

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Dan ben je niet goed in je bovenkamer ??? Met regen spelen, bijna zelfmoord 🙈
    Ik was niet op komen dagen hoor...
    Ben ik het niet mee eens eigenlijk!
    Als er ook maar een aantal mensen de moeite hebben genomen om naar je optreden te komen ondanks het rotweer, dan mag je er best voor ze zijn, zolang het verantwoord is. Dan maar pedalboard aan de kant smijten en speuluh...

  9. #19

    Standaard

    Buiten werd afgelast, kleinste pijpenla cafe bood ons een dak, te klein, te druk, in de loop van het rookhok, te hard, te veel bier, te fout gespeeld,nog meer bier, heel enthousiast publiek ineens.., hoe belachelijk ook, ook, eigenlijk gewoon weer te gek

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Lekkere zangeres trouwens.
    Dat je dan in zo'n hok speelt is eigenlijk best jammer😂
    We doen dit met empire niet meer, niet arrogant bedoeld, maar paar honderd euro optredentjes doen alleen maar afbreuk aan de kwaliteit die je als band wilt nastreven. Anders wordt je een sell-out. En bovendien maken we al kosten in de vorm van licht en geluid, die we minimaal terugverdiend moeten hebben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top