Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 35
  1. #1
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Music Hoe was je K-day gig?

    Misschien een ingestorte traditie, maar laat ik het nog ene keer proberen: hoe was je optreden op Koningsdag? Of heb je iets bijzonders gezien?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Geen optreden gehad, langs de route in Zwolle gestaan, en met de kids uitgebreid de koning en z'n gevolg een handje gegeven. Ff een babbeltje met prins Pieter Christiaan en z'n vrouw Anita gebabbeld.
    Telt dat ook als gig? 😉

  3. #3

    Standaard

    Beren koud
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  4. #4

    Standaard

    Debiele arrangementen van een japanner afwerken in filmmuziek-medly's met harmonieorkest die een lezende gitarist nodig hadden.

    @%&$# blokken van 4 maten met 4 overmatige en verminderde akkoorden per maat opschrijven in rumbatempo. Wat een !@#$%!

    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Hahaha verschrikkelijk dit jaar .

    2 gigs in Rotterdam met 2 verschillende bands, 1 als bassist en 1 als gitarist, begint al met lekker veel sjouwen dus.

    In de middag gig nr1 als bassist, van 16:00-18:00 in een kroeg bij de Oude Haven in Rotterdam, door het weer was de opkomst nogal euh magertjes. Nja wel lekker gespeeld daar.

    Maar daarna in de avond, o god, gig nr2 als gitarist. Het was buiten, daar begon het al. Daarbij kwam nog de aggregaat die eerst niet aanwilde, daarna tijdens de gig tot 2 keer toe er volledig mee kapte. Dat gecombineerd met een vage storing op de PA waarbij we soms alleen monitoring en soms alleen publiek speakers hadden, en ze hadden er geen rekening mee gehouden dat het zou uitlopen dus toen wij afsloten van 21:00-22:00 stonden we lekker int donker te spelen.

    Nja wel vermaakt verder, gewoon spelen en gaan .
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.586

    Standaard

    Koud. Wij stonden tussen 16.00 en 20.00 op het Koningsplein in Nijmegen. Gelukkig had de organisatie rekening gehouden met slecht weer dus voor het publiek was een groot deel van het plein overkapt. Hard werken, maar wel op tijd thuis. Da's ook niet verkeerd als je de volgende dag moet werken

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.416

    Standaard

    Ook koud!! Ik stond in Doorn op een vrachtwagen(tje) podium, en we zouden tot 20:00 spelen maar om 19:00 stonden d'r enkel nog een klupje aanhang in de stromende regen.. In overleg met de organisatie hebben d'r toen maar een eind aan gebreid.. Toen we net 5 minuten gestopt waren kapte ook het aggregaat ermee dus als we zelf niet waren gestopt was het wel automatisch gebeurd..

    Enfin.. Sfeefimpressie: https://video-ams3-1.xx.fbcdn.net/hv...3e&oe=57224939
    Laatst gewijzigd door mrweird; 28 april 2016 om 17:24

  8. #8

    Standaard

    Heerlijk wat een droefheid allemaal ;-)

    Ik heb niet gespeeld met Koningsdag maar had het graag willen doen. Volgend jaar dan maar! Dan ga ik ook 3 tientjes verdienen op een podium van 4m2, waarvoor ik dan munten koop die ik vervolgens kwijtraakt (of bij lange na niet op, nog veel erger) en mezelf daarna een buikloop bezorgen bij het satétentje van de goedbedoelende buurvrouw. Lang Leve K-Dag!
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Loop je die buikloop dan op van het eten op zich of omdat die sate niet vodoende is doorgebakken op de grill , van sate op zich krijg je toch geen buikloop ?

    In dat geval zou je eens plantaardige lupine sate voor kunnen stellen aan je buurvrouw

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    van sate op zich krijg je toch geen buikloop ?
    Als je er maar genoeg van eet

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top