Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1

    Music Muziekstandaard/pupiter accessoire

    Hi,
    Ik heb een muziekstandaard/pupiter voor mijn bladmuziek. Helaas met boeken vallen de pagina's soms dicht of slaan om tenzij ik het boek zowat dubbelvouw de andere kant uit. In deze standaard zitten links en rechts 2 kleinere gaatjes en ze zitten precies op de breedte van aan A4 boek. Ik vermoed dat men hier e.o.a. accessoire kan indoen om het omslaan van de pagina's tegen te gaan. Ik kan echter nergens iets hierover vinden. Weet iemand iets of moet ik zelf wat hobbyen?
    Ze doet niets liever dan haar ontplofte rat te laten zien aan ons bezoek, hè?

  2. #2

    Standaard

    Fotootje ter verduidelijking:


    Ze doet niets liever dan haar ontplofte rat te laten zien aan ons bezoek, hè?

  3. #3

    Standaard

    kun je anders ook zelf wel iets voor maken, gebogen stuk ijzerdraad oid.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    kun je anders ook zelf wel iets voor maken, gebogen stuk ijzerdraad oid.
    Zeker, vroeg me af of er een standaard accessoire voor is of zitten die kleine gaatjes er voor de sier? Groter paperclip kan ook aan de zijkant
    Ze doet niets liever dan haar ontplofte rat te laten zien aan ons bezoek, hè?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Dit kan ook.

    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  6. #6

    Standaard

    Bij mij zit dat er niet, ik heb zo'n opvouwbaar ding dat steeds wiebelt en een boek zelfs snel wat zwaar is.... Maar ik heb even meegedacht....Je zou er een nylondraad, visdraad voorlangs kunnen hangen door de gaatjes en wat zware kralen eraan, dan stoort het het minst om je blad te lezen.

  7. #7

    Standaard

    Op sommige standaards zitten van de stangetjes die je ervoor kunt draaien. Zoiets zou ideaal zijn. Ff wegdraaien bij ombladeren of plaatsen boek, ervoordraaien als de pagina moet blijven zitten.
    Ze doet niets liever dan haar ontplofte rat te laten zien aan ons bezoek, hè?

  8. #8

    Standaard

    Zoals onderaan op deze te zien is

    Ze doet niets liever dan haar ontplofte rat te laten zien aan ons bezoek, hè?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Postelastiek?

  10. #10

    Standaard

    Hobby oplossingen zijn er genoeg. Vroeg me dit alleen af omdat er 2 kleinere gaten zitten of er wellicht een standaard accessoire was.
    Ze doet niets liever dan haar ontplofte rat te laten zien aan ons bezoek, hè?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top