Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend is . Apart nummer , met een aparte zangmelodie . Goede gitaar riffs en prima gitaarsounds

    Die zwart wit clip sluit qua dynamiek goed aan op het nummer . Niets mis mee

  2. #12

    Standaard

    Nee, ik snap het.
    Er zijn nu meisjes/jonge vrouwen, die hun eigen naam in hun nek laten tatooëren.
    Als of je al wippend niet meer weet hoe ze heet en per ongeluk Ohhhhh..... Emma zou roepen in plaats van haar echte naam.

    Dat idee bekroop mij toen je na:
    - Joepie ik heb een gitaar met je eigen naam op de achterkant
    - Joepie mijn neef doet pickups
    - Joepie, er was nog iets anders 'feestelijks'

    ineens weer in beeld was...
    De voorgaande clips vond ik persoonlijk ernstig in strijd met je talent. Vandaar.
    Pappa opmerking: Probeer dat verdachte (lees hoerige) gedrag te voorkomen. Laat dat over aan mensen met kilo's minder talent dan jij.

    Voila, Dat was het punt.
    Even goede vrienden.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik post dat soort dingen niet uit een soort zelfbevlekking en egocentriciteit, maar als gespreksonderwerp dat mensen op een gitaarforum aan kan spreken. Veel mensen laten hun nieuwe gitaar zien en zo doe ik dat ook. Bijkomende factor van bijzonderheid is dat de gitaar gewonnen was. Gebeurd niet iedere dag, dus lijkt mij grappig om over te lezen. Zou ik zelf ook leuk vinden.
    Neef maakt pickups en ik ben er blij mee. Is geen prestatie van mijzelf, dus ik kan hier mijns inziens ook niet mee pochen. Gewoon weer zoiets wat mensen op een gitaarforum leuk zouden kunnen vinden om te lezen.
    We zitten immers op een gitaar forum. Wat moeten we hier anders doen dan lullen over spullen?

    Toch bedankt voor het onderliggende compliment
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Leuk Leon! Gus zijn postings moet ik ook wel eens (of moet ik zeggen meestal) vaker dan 1x lezen, waarna ik meestal tot de conclusie kom dat er verborgen complimenten en ander onderhuids positief gespuis tussen staat

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    @ Brad: Dank! Dat zijn mooie woorden!
    @ Joost: Het stelt je begrijpend lezen behoorlijk op de proef, ja!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    @ Joost: Het stelt je begrijpend lezen behoorlijk op de proef, ja!
    Er zijn maar weinig mensen die ik liever lees dan onze Gus!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top