Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Club Dino's

  1. #1

    Standaard Club Dino's

    Recentelijk zijn wij een soort van begonnen met een aantal nummers op te nemen. Allemaal thuiswerk dus de drums hebben nog niet op kunnen nemen. De meeste opnames zijn gewoon met 1 microfoon in de studio opgenomen. Is nog niet allemaal helemaal strak, maar het gaat nog even om het idee.

    Sacrifice is dus tot nu toe alleen nog met computerdrums. maar ik hoor graag wat mensen ervan vinden. Opbouwende kritiek is zeer welkom.

    https://soundcloud.com/club-dinos


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gaaf 80s new wave soundje. Ik hoor er talking heads in terug, erg goed gedaan !👍

  3. #3

    Standaard

    Grofweg zijn er een paar stadia te onderscheiden:
    - terugkomend (high of onder invloed van enige alcoholica) van iets. en achteraf ontbreekt de N.*
    - redelijk nuchter, maar bezield van een centraal thema
    - een poep chique en in een peperdure studio platgespeeld stukkie

    Ik gok dat dit (de dinos) onder streepje twee te pakken valt.
    Waarom ga je knie diep in de verontschuldiging?

    Het gaat op mijn koptelefoon gewoon om een wat ruwe versie van iets dat ge-wel-dig-veel-mogelijkheden heeft.
    Om het maar eens Noord Holland bot te vragen: Wat wil je doen voordat je het in een peperdure studio (terecht hè, de bakker wil ook worden betaald) compleet doodknuffelt?

    Ik heb het alvast in mijn hartje gesloten. Yes yes yes indeed.
    Nou niet langer kloten. Of kutten. Maak leuk iets nieuws. Verras me maar.... en je zult zien hoe je jezelf zult verrassen.
    Vriendelijke groet, Gus



    *Sommige mensen zullen dit wel weer cryptisch vinden. Maar een goed verstaander....

  4. #4

    Standaard

    @arjanb01 Dankjewel, misschien niet helemaal de stijl die wij zelf in ons achterhoofd hadden, maar ik begrijp wel wat je bedoelt inderdaad.

    @Duhsjaak Het is een beetje cryptisch inderdaad, maar wat ik er denk uit te halen is dat we gewoon lekker door moeten spelen met wat we aan het doen zijn zodat we uiteindelijk in die poepiechique studio dat stuk helemaal kunnen platspelen. We gaan iig ons best doen!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Ik vindt het een lekkere track, qua productie (als je het zo al mag noemen) schort er natuurlijk wel
    heel veel aan.

    Erg benieuwd naar de 'uiteindelijke' versie, gave stem ook!

  6. #6

    Standaard

    Hmmmmmm......, of iets nieuws. Mag ook.
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top