Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard een apart subforum voor het bespreken / aanvragen van bepaalde sounds?

    Ik zit binnenkort met een optredentje waarvoor ik een aantal sounds nodig heb en ik dacht, misschien kan ik het eens op gitaarnet vragen om een vaag idee te krijgen waar te beginnen, maar ik zou niet weten waar ik het moet posten..

    ik heb zelf een modeller en dacht eerst in modelling te posten, maar toen bedacht ik me dat er waarschijnlijk heel veel mensen met nuttige tips nooit dat forum zouden lezen..

    zou het een idee zijn om een soort sounds subforum te maken waar we het kunnen hebben over bepaalde sounds etc?

    bijvoorbeeld:
    ik heb binnen twee weken een klein optredentje binnen vriendenkring op een verrassingfeestje en ik heb daar 3 sounds nodig:

    • 3 doors down - clean & overdrive
    • foo fighters wheels - clean & overdrive
    • pearl jam - alive (clean & overdrive)

    ik denk niet dat het modeller specifiek moet zin maar eerder generiek als in:
    voor die sound heb je een chorus (met instelling x), reverb (met instelling x) en dat soort amp nodig met mid half en treble hoog etc

    wat denken jullie?
    ps: dit voorbeeld is trouwens echt dus als iemand tips heeft

  2. #2

    Standaard

    Die is er en heet effectpedalen en nog wat !
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  3. #3

    Standaard

    ik vind over effecten praten nog wel heel iets anders dan over "sounds" praten, maar bon

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Bestaat al volgens mij: Gitaar - Diversen / Gitaarsettings - Hoe krijg ik een geluid
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  5. #5

    Standaard

    ik had die topic niet gezien

    soit, blijkbaar is hier heel weinig animo voor so forgeeet aboout iid

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top