Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Haha Gus. Ook al begrijp ik soms de helft van je berichten niet, ik ben ze door de jaren heen steeds meer gaan waarderen. Je hebt er volgens mij een handje van mensen beter te laten voelen over zichzelf. Helemaal geen slechte eigenschap!

  2. #12

    Standaard

    Het is niet alleen dat, het gaat er ook om dat we een beetje keten (lees melig ouwehoeren) op zo'n forum. Als we niet meer om onszelf kunnen lachen wordt het allemaal wel errug saai.

    En blijven posten s.v.p. Er wordt ook buiten de GN-'leden' genoeg op dit draadje meegeluisterd. Je kunt hiermee best nog wel (serieus hè) interesse in je werk peilen. Aan de hand van mijn lawaaiige en slordige dingen hier heb ik in februari nog 2 optredens aangeboden gekregen.

    Ik ga er dus niet omheen zitten lullen, maar het kan helemaal geen kwaad als geen-GN-ers zien, dat wel GN-ers je dingen waarderen.
    No way dat ik ze zou kunnen overtuigen dat het wat is als ze dr niks aan vinden. Maar als ze het zelf al lekker vinden klinken, wordt het alleen maar beter met wat bijval.

    Je kunt daar van alles van vinden, maar zo werkt het wel.
    Paar vragen nog:
    - af en toe een original
    - kan ook een original van een vriendje of vriendinnetje zijn
    - band?

    Het leuke is: je laat mij naar dingen luisteren die niet tot mijn natuurlijke habitat horen. En ik luister ze met plezier uit.
    Dat moet je toch wel iets zeggen?
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Het bandje komt vast nog wel eens. Als we wat opgenomen hebben. En ik hoop en denk dat dat niet al te lang meer op zich laat wachten. Maar nu eerst een 2e gitarist 'opleiden'.
    Is wel wat heftiger dan savatage overigens hoor

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top