Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard 'Video Night' met de leden van Trans-X 80's

    Met Mirko Hirsch en de leden van Trans-X wel bekend uit de jaren 80 met hun hit "Living On Video" (https://www.youtube.com/watch?v=b9xBAtCsCTQ) De "oudjes" onder ons kennen hem wel denk ik. Ik mocht de gitaarpartijen voor mijn rekening nemen. Voor de doorspoelers, solo vanaf
    3:00 min.


  2. #2

    Standaard

    Zie het nou goed? Worden de oudjes hier uitgelachen?
    Ik trek mij daar alvast geen reet van aan.

    Dit is ver van na mijn tijd.
    Lachen hoor.

    Verder spoel ik de WC door, ja...., WC's doorspoelen is voor poessies en metromannen. Maar dat moet dan maar. Op de muziek reageren doe ik als ik m een paar keer langs heb horen komen.

    Mij zal je niet horen klagen als er iets wordt gepost dat langer is dan een minuut.
    Heeft ook met de leeftijd te maken hè... Duurt allemaal net iets langer. Verder geen klachten hoor.

    Zat jij er bij? Hebben ze je gevraagd destijds of is het weer een meesterlijk staaltje fraude zoals met die Koreaan?
    Vragen vragen, altijd maar die vragen.....
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Zie het nou goed? Worden de oudjes hier uitgelachen?
    Ik trek mij daar alvast geen reet van aan.

    Dit is ver van na mijn tijd.
    Lachen hoor.

    Verder spoel ik de WC door, ja...., WC's doorspoelen is voor poessies en metromannen. Maar dat moet dan maar. Op de muziek reageren doe ik als ik m een paar keer langs heb horen komen.

    Mij zal je niet horen klagen als er iets wordt gepost dat langer is dan een minuut.
    Heeft ook met de leeftijd te maken hè... Duurt allemaal net iets langer. Verder geen klachten hoor.

    Zat jij er bij? Hebben ze je gevraagd destijds of is het weer een meesterlijk staaltje fraude zoals met die Koreaan?
    Vragen vragen, altijd maar die vragen.....
    Vriendelijke groet, Gus
    Hey Gus, Nee geen fraude, als dat zo is zet ik het wel bij. Ik werk al een tijdje (4 jaar) samen met Mirko Hirsch een Duitse songwriter/producer. Hij vraagt mij af en toe eens zijn nummers in te spelen die hij voor verschillende artiesten schrijft. Deze was nog van vorig jaar.
    Grout'n Barrie

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Heel, heel, héél erg gaaf. Professioneel en jouw gitaarwerk komt hier perfect tot zij recht. Dit heb jij 'nodig' Harry, een goede liedjesschrijver! Erg vet, beetje tongue in cheek en cheesy, maar erg gaaf. Lekkere solo!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 maart 2004
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    126

    Standaard

    Dank voor de uitleg want ik zat naar de Living On Video video te kijken en me af te vragen wanneer die solo nou kwam.
    Puntgave solo voor dit nummer, zonder meer

  6. #6

    Standaard

    Vakwerk en spelplezier spatten hier uit de schelpen van de kop telefoon.
    Goed gedaan vriend!
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #7

    Standaard

    Goeie song, heerlijke sound en lekkere solo! Klasse! Hier zou ik zelfs een danspasje op neerzetten.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Hahaha geweldig zo'n foute '80 nummer, love it!
    Mis dan eigenlijk wel een klein beetje chorus of een detune want dan is het helemaal af.

  9. #9

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Lekker 80s, gitaarsound is inderdaad lukatherish ten tijde van het toto album Fahrenheit 💪
    Ik zie getoupeerde matjes, roze kramer gitaren en witte strakke Levi's voor me! Erg cheesy maar goed gedaan.
    Wordt dit in Duitsland nog commercieel uitgebracht ? In dat geval heb je kans dat Dieter Bohlen van Modern Talking je belt om op tournee te gaan😂

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top