Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Vintage Framus bas

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard Vintage Framus bas

    Een collega van mij kwam met onderstaande foto's aanzetten met de vraag of ik iets meer kon vertellen over deze bas. Helaas moest ik hem een antwoord schuldig blijven behalve dat ik vermoed dat deze bas waarschijnlijk rond '70 is gemaakt. Weet hier iemand iets meer over te vertellen? Ik heb geen serienummer of type helaas.

    De pics:






    De sticker is niet belangrijk. Waarschijnlijk van een Dire Straits fan geweest....

  2. #2

    Standaard

    dat is een framus sorento 4, 70er jaren, pak er eens een element uit misschien staat er iets in de body geschreven, normaal zie je dat door de f sleuf maar die is nep bij deze dingen.
    de oudere versie de atlantic 4 staat op musikkeller.de te koop voor 750 euro.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    dat is een framus sorento 4, 70er jaren, pak er eens een element uit misschien staat er iets in de body geschreven, normaal zie je dat door de f sleuf maar die is nep bij deze dingen.
    de oudere versie de atlantic 4 staat op musikkeller.de te koop voor 750 euro.
    Hey, bedankt man! Ik zal mijn collega deze informatie doorsturen. Zal hij leuk vinden!
    Wat die verkoopwaarde betreft, dat zal nog moeten blijken. Zo'n bedrag zal alleen een verzamelaar/liefhebber er voor willen neertellen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Wat die verkoopwaarde betreft, dat zal nog moeten blijken. Zo'n bedrag zal alleen een verzamelaar/liefhebber er voor willen neertellen.
    zoiets moet je op catawiki zetten daar zijn ze allemaal maf , rond de 400 euro lijkt mij haalbaarder, mits volledig werkend en goed bespeelbaar.(en stickervrij )

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top