Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Fire (the one I love)

    Ik hoefde eigenlijk alleen de gitaar en de 2e stem uit te zoeken, maar aan het eind van de (Zon)dag had ik ineens dit gemaakt :P
    Drums en bass snel geflanst, gitaar erop gejast, en daarna 26 x inzingen LOL
    Heerlijk dagje dus.
    Nu moet ik dus nog steeds 'ff' werken aan de 2e stem

    https://soundcloud.com/maxdb/fiireeee-3

    Edit: nu de juiste versie geupload :P
    Laatst gewijzigd door maxdb; 4 april 2016 om 21:03

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.027

    Standaard

    Het rammelt aan verschillende kanten maar het plezier spat er van af! Ik vind het eigenlijk leuk om te horen in ieder geval
    Lekkere gitaarsound heb je

  3. #3

    Standaard

    Instrumentaal klinkt goed. Inderdaad een mooie gitaarsound.
    Qua zang zit je er soms wel naast. Dus dat kan beter, maar dat weet je zelf denk ik ook wel.
    Een mooi ''randje'' om jouw stem, klinkt ook prettig.

    Volgende wordt helemaal top....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #4

    Standaard

    Afgelopen zondag ben ik nog bezig geweest om te kijken of ik een van mijn grote voorbeelden nog weer terug kon vinden. RasRotterdammer. En ik reed van Hoorn (waar ik toen woonde) één keer in de week naar Rotterdam om les van hem te krijgen. En soms een aantal zaterdagen ook nog.

    Toen ie weer verkering kreeg kocht ik bij een bloemenhandelaar met humor een hele emmer tulpen, die ik meenam naar Rotterdam. Met de opdracht aan hem dat hij mij iedere dag tot slaapverwekkende oefeningen bracht en dat het nu mijn beurt was. 'En allemaal schuin afsnijden hoor, Hans'.

    Ik reed bij de Max Havelaar flat aan de Coentunnelweg, op weg van Hans/Rotterdam naar Hoorn toen REM door de speakers toeterde van mijn Renault 9. 's Avonds rond kwart over tien of zo. De volgende ochtend gelijk gebeld met Concerto en die LP staat nog keurig onder handbereik. Want het allermooiste nummer van een van de beste REM platen staat er op.

    Kort daarop heb ik m gecovered op cassette. Twee stemmig. Lul ik uit mijn nek als ik 1987 zeg?
    En dan durven ze nog te zeggen dat dat allemaal toeval is.

    Fijn stukkie werk M., en dat t hier en daar uit de bocht vliegt? Je hebt nog zeker 40 voor de boeg om naar perfectie te streven, te oordelen aan de leeftijd van je stem.

    Dus kleine stapjes tegelijk. Dan blijft de lol van het maken overeind en alleen leuke dingen zullen wij ooit een succes van maken.
    GoGoGo Maxie!
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5

    Standaard

    Dank voor het luisteren en de comments! Fijn dat mijn gitaargeluid nu overtuigd, heb er hard aan gewerkt om mijn sound te krijgen!
    Speciaal Gus natuurlijk, mooi verhaal!
    En lol heb ik nog steeds, ik mag in Juni wat nummertjes live uitvoeren, maar ik denk niet dat ik ze zelf ga zingen :d

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top