Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Hier een prima vergelijk tussen de Boss es-8 en de es-5:




    Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #52

    Standaard Boss- es 8

    Ik heb de Boss-es 8 aangeschaft en ben al een aardig eindje op weg met het uitzoeken van de mogelijkheden.
    De Strymon Time Line en Mobius heb ik niet toegewezen aan een loop, deze hangen achter out 1. Ik wil ze bedienen met midi dit lukt met name; program Chance en aan en uit zetten (bypass middels CC#102 controls the bypass state of each pedal. A value of 0 will bypass, and 127 will engage.

    Mijn vraag is kun je op de Es 8 per patch meerder midi kanalen toewijzen zodat je per patch zowel de Time Line en de Mobius kan in en uitschakelen en voorzien van een program change. Time Line heeft midi kanaal 1 en de Mobius 2.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik ken het apparaat niet, maar als ik de handleiding bekijk, zie ik bij de parameters het kopje "patch midi 1-8" staan, met daaronder oa "Ch" en "pc" als parameters.
    Ik zou dus verwachten dat je 8 midi messages per patch kunt verzenden, en dus bijvoorbeeld ook 2 pc's op twee verschillende midi channels.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top