Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 53
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Kan je, als je een preset oproept, ter plekke pedalen BINNEN de preset aan- en uitschakelen?


    Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    Je moet inderdaad eerst even op de manual mode klikken om pedalen bij aan te zetten.

    Of je doet wat ik hier en daar doe. Je stelt het zo in dat je al een pedaal bij programmeert in een bepaalde pre-set maar dat je die dan extra bijneemt door een tweede maal op het knopje te duwen.
    Die laatste optie zal vaak wel genoeg zijn , want als je toch helemaal wilt gaan wisselen kun je beter een tweede preset maken waar je die pedalen in programmeert dan kun je tussen die twee pre-sets schakelen.
    Maar dan gebruik je beter toch gewoon de manual mode dan ben je ook meteen aan het spelen en heb je alle vrijheid.

  2. #12

    Standaard

    Vandaag de Boss ES-8 besteld! Ik had deze al langer in mijn vizier maar wilde eerst even de gebruikerservaringen afwachten. Iedereen is zeer positief en met de mogelijkheden die de Boss biedt ben ook ik helemaal overtuigd :-)

    Vooral de 2 (mono) parallel loops bieden veel mogelijkheden naast de 8 loops kunnen schuiven in welke volgorde dan ook. Voor het eerst dat ik ook met midi ga werken samen met mijn Mobius en Whammy V. Dat wordt nog even inlezen hoe dat werkt...

    Half jaren negentig kocht ik de Boss GT-5 waar ik zo'n 15 jaar mee heb gespeeld. Daarna even geen Boss pedaal meer aangeraakt. Nu is Boss voor mij terug met deze unit en hoop hier de komende jaaaaren veel plezier aan te beleven! Ik zal tzt ook mijn ervaringen hier posten...
    Laatst gewijzigd door The Lo Lands; 4 april 2016 om 13:37

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2008
    Locatie
    Erps-Kwerps ( belgië)
    Berichten
    1.683

    Standaard

    Top man !!! Moest het zijn dat je een vraag hebt met iets ik wil altijd wel helpen moest ik kunnen.
    In ieder geval veel plezier met je aankoop je gaat er geen spijt van hebben.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    PICS!!




    Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bagheera Bekijk bericht
    Top man !!! Moest het zijn dat je een vraag hebt met iets ik wil altijd wel helpen moest ik kunnen.
    In ieder geval veel plezier met je aankoop je gaat er geen spijt van hebben.
    Thanks man, will do! Inmiddels diverse instructie video's op YouTube bekeken dus ik ga er vast wel uitkomen :-) Ik heb nu een looper switcher (Moen GEC9) zonder midi. Deze is qua formaat nagenoeg hetzelfde als de Boss, dus het is 'swappen' en alles opnieuw instellen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    PICS!!
    Ik heb de Boss nog niet in huis maar zodra alles aangesloten is dan zal ik een PIC hier posten!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    (...)

    Ik heb de Boss nog niet in huis maar zodra alles aangesloten is dan zal ik een PIC hier posten!
    PICS or it didn't happen!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  7. #17
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Dat klinkt wel erg wantrouwend

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard




    Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #19
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Sorry I can not , that is a sure thing

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    PICS or it didn't happen!
    Boss is binnen en ligt inmiddels op mijn pedalenplank. Nog even kabeltjes e.d. netjes wegwerken. Ik zal morgen een PIC posten als bewijs van goed gedrag ;-)

    Al enkele patches gemaakt en het werkt- en klinkt veelbelovend...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top