Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 27

Discussie: Keeley Monterey

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Voor dat geld zou ik de Roger Mayer variant kopen.
    Voor Univibe effecten vind je geen betere die dichter bij het origineel uit de 60s komt.
    Die dunlop Hendrix pedalen die een jaar of 4 geleden op de marlt waren zijn ook erg goed en betaalbaarder.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ik trap er niet meer in. Ik moest die Dual drive ook al kopen van Joost, viel ook vies tegen.




    Grapje uiteraard. Maar ik had er wel meer van verwacht. Denk niet dat het een blijvertje is.
    ALLES IS VERKOCHT!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Ik trap er niet meer in. Ik moest die Dual drive ook al kopen van Joost, viel ook vies tegen.

    Grapje uiteraard. Maar ik had er wel meer van verwacht. Denk niet dat het een blijvertje is.
    Zurry :-/

    Mij bevalt de Dual prima en voor €90 een 2 in 1 pedaaltje is best voordelig. Maar zoals voor alles geldt: smaken verschillen. Verder denk ik dat de Keeley Monterey van heel andere orde is. De Dual is zeg maar low-end en de Monterey high-end. Ik blijf er erg nieuwsgierig naar.

  4. #14

    Standaard

    I'm digging the sounds, man! Maar die interface
    Welke geniale gek heeft dat bedacht? Het is potdomme de 21e eeuw! Doet u mij es een display'tje, of desnoods een legenda.
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  5. #15

    Standaard

    hi joost, waar is deze dan te koop voor 299 euro? echt overal in EU zie ik hem voor 379 euro (incl BTW)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Tuurlijk obv eigen bevindingen. Echter geen 400 maar 299 euri

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk bericht
    hi joost, waar is deze dan te koop voor 299 euro? echt overal in EU zie ik hem voor 379 euro (incl BTW)
    Graag nog een maandje wachten, dat moet ik zelf ook. Ik heb wat inside-info, maar die deel ik (conform afspraak) nog even niet.

  7. #17

    Standaard

    Heb je een update? Bij Thomann staat ie nog steeds voor 379...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Graag nog een maandje wachten, dat moet ik zelf ook. Ik heb wat inside-info, maar die deel ik (conform afspraak) nog even niet.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Volgens de huidige planning moet de Monterey begin/half juni binnenkomen. De eerste zending is al volledig gereserveerd, dus ik hoop maar er nog een te kunnen testen e/o kopen. Ik post tzt wel het nieuws over dit pedaal.

  9. #19

    Standaard

    Thanks!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Volgens de huidige planning moet de Monterey begin/half juni binnenkomen. De eerste zending is al volledig gereserveerd, dus ik hoop maar er nog een te kunnen testen e/o kopen. Ik post tzt wel het nieuws over dit pedaal.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Helaas mogen de Monterey's niet worden uitgeleverd via het kanaal waar ik er ook een in optie had genomen. Robert Keeley heeft bij een Nederlandse bouwer 3 gitaren besteld en iets te enthousiast de levering van zijn pedaaltjes toegezegd. Hij ging daarbij zelf voorbij aan een bestaand contract met een importeur van Keeley-pedaaltjes. Om dit contract alsnog te respecteren, heeft hij de toegezegde levering moeten annuleren. Shops als de Keuringsdienst van Snaren, Max en Thomann kunnen de Monterey wel leveren tegen de gangbare marktprijs van €380,-. Voor mij is een dergelijk bedrag wel een showstopper.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top