Eerlijk is eerlijk, het idee kwam van HaroldA, uit dit topic, waar de channel switcher van de MS-3 plaats
zou moeten maken voor 'iets' van een extra relais geschakelde loop ...

De meeste (pedal)switchers hebben de aanvullende functie om ook de channel/rev/fx kanalen van
bijvoorbeeld je amp mee te schakelen in een patch. Ik heb zelf een switcher van G-lab, waarvan ik
(slechts) 2 van de 4 beschikbare schakelaars gebruik om mijn amp te schakelen, maar loops daarentegen
kun je natuurlijk nooit te veel hebben ...

Ik weet eigenlijk niet of zoiets op de markt is, waarschijnlijk wel, maar ik kon zelf zo gauw niks vinden,
dus 2 printjes bij stompville.co.uk.com besteld en van het weekend lekker aan het knutselen geweest.



Ik heb nu 2 extra loops die ik in iedere patch gewoon mee kan programmeren, en 'so far so good' het
werkt echt prima. Door een jumper in het kastje kan ik van latching naar non-latching schakelen, mocht
ik deze in combinatie met een andere switcher willen gebruiken.

Het is natuurlijk allemaal geen rocket-science, maar wel een relatief simpele oplossing om een paar extra
lussen te creëren. Je zult maar een multi-FX hebben waar je tevreden over bent, maar waarbij je
liever je eigen drive pedaaltjes zou willen laten mee schakelen ...