Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11

Discussie: afbeeldingen

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    10 maart 2016
    Locatie
    omgeving Utrecht
    Berichten
    48

    Standaard afbeeldingen

    ik kan ze niet altijd zien....

  2. #2

    Standaard

    Heb je het over je eigen afbeeldingen of die al op het forum (zouden moeten) staan?
    Eigen afbeeldingen moet je eerst uploaden naar een site als tinypics, photobucket, mijnalbum of zo en dan de link naar het plaatje hier neer zetten.
    Oude afbeeldingen op het forum zijn vaak verdwenen omdat ze niet meer aanwezig zijn op zo'n site.
    Systeembericht
    Sorry, er zijn geen posts om te bekijken.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alias Bekijk bericht
    Heb je het over je eigen afbeeldingen of die al op het forum (zouden moeten) staan?
    Eigen afbeeldingen moet je eerst uploaden naar een site als tinypics, photobucket, mijnalbum of zo en dan de link naar het plaatje hier neer zetten.
    Oude afbeeldingen op het forum zijn vaak verdwenen omdat ze niet meer aanwezig zijn op zo'n site.
    Het zou veel beter zijn als je afbeeldingen direct kan uploaden dan heb je dat probleem niet en blijven alle afbeeldingen staan. op veel andere Forums is dat inmiddels ook al.
    Waarom kan dat hier nog niet.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Waarom kan dat hier nog niet.
    Omdat heel Gitaarnet nog op een 386SX draait met een 470MiB HDD er in.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Omdat heel Gitaarnet nog op een 386SX draait met een 470MiB HDD er in.
    Wat is er dan voor nodig om dat aan te passen, materiaal , geld, inzet, ???? nu heb je vaak in oude post dat de afbeeldingen niet meer zichtbaar zijn of omdat een poster een andere PC heeft en oudere afbeeldingen heeft verwijderd.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Wat is er dan voor nodig om dat aan te passen, materiaal , geld, inzet, ???? nu heb je vaak in oude post dat de afbeeldingen niet meer zichtbaar zijn of omdat een poster een andere PC heeft en oudere afbeeldingen heeft verwijderd.
    Gitaarnet is stervende; een investering zou alleen maar weggegooid geld zijn ...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Gitaarnet is stervende; een investering zou alleen maar weggegooid geld zijn ...
    Dat zou jammer zijn. ik kijk er bijna elke dag op en volg verschillende rubrieken Ik zie wel dat het veel dezelfde personen zijn die reageren maar daar is toch niks mis mee. dat is op veel Forums zo.

    Over het algemeen vind ik het een leuk en vaak leerzaam en behulpzaam Forum

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik denk als er éénmalig €5,= gevraagd worden aan de vaste klanten, dat je al een heel eind komt. Het geeft zoveel plezier om op dit forum te zijn.......

    Je ziet steeds meer fora naar dingen als Facebook verhuizen, maar dat is niet handig. Mijn favo motorforum gaat weer terug naar een eigen website, blijft wel op FB, maar toch ook weer een eigen site.

    Ik zou het in ieder geval betreuren als het stopte!

    Robin.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Ik denk als er éénmalig €5,= gevraagd worden aan de vaste klanten, dat je al een heel eind komt. Het geeft zoveel plezier om op dit forum te zijn.......

    Je ziet steeds meer fora naar dingen als Facebook verhuizen, maar dat is niet handig. Mijn favo motorforum gaat weer terug naar een eigen website, blijft wel op FB, maar toch ook weer een eigen site.

    Ik zou het in ieder geval betreuren als het stopte!

    Robin.
    +1
    misschien een interesse pol opzetten.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    352

    Standaard

    Ik probeerde zojuist een foto via Photobucket te uploaden in het "effectpedalen / overige randapparatuur forum". Lukte niet, zal wel aan mij liggen. In het desbetreffende bericht heb ik dan maar een link geplaatst zodat de foto uiteindelijk wel te zien is. Ben het met motorhan eens dat direct uploaden veel handiger is.
    Groeten van 'speulmenneke'.

    "I guess I'm dumb because I know I ain't smart, but deep down inside I gotta Rock and Roll heart". (Lou Reed)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top