Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard RB-1 (Heartstrings) speelt met zijn groep in Amsterdam

    Van 'onze eigen' RB-1 kreeg ik het bericht dat hij met zijn groep in Amsterdam speelt.

    't Bericht luist als volgt:
    Op 20 maart 15:00,
    bij Stichting Mokum Folk,
    Argonautenstraat 13,
    vlakbij het Olympisch Stadion.

    In een van de laatst overgebleven barakachtige gebouwtjes van inmiddels ook verdwenen speeltuinverenigingen.

    De organiserende club: http://www.mokumfolk.nl/
    De pagina over het optreden: http://mokumfolk.nl/mokum-folk-organiseert/

    Onze homepage: Heartstrings En komende optredens: Concerts

    Mijn toevoeging:
    Zie ik je daar?
    Superleuk dat je eens naar een optreden kan zonder fluitende oren!

    Vriendelijke groet, Gus

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Van 'onze eigen' RB-1 kreeg ik het bericht dat hij met zijn groep in Amsterdam speelt.

    't Bericht luist als volgt:
    Op 20 maart 15:00,
    bij Stichting Mokum Folk,
    Argonautenstraat 13,
    vlakbij het Olympisch Stadion.

    In een van de laatst overgebleven barakachtige gebouwtjes van inmiddels ook verdwenen speeltuinverenigingen.

    De organiserende club: http://www.mokumfolk.nl/
    De pagina over het optreden: http://mokumfolk.nl/mokum-folk-organiseert/

    Onze homepage: Heartstrings En komende optredens: Concerts

    Mijn toevoeging:
    Zie ik je daar?
    Superleuk dat je eens naar een optreden kan zonder fluitende oren!

    Vriendelijke groet, Gus
    Heb kennelijk per ongeluk op 'citaat' gedrukt.
    Afijn. Extra oproep aan Gitaarvrouwtje.

    Als ik nou morgen naar Zuidbroek kom, kom jij dan hier naar toe?

    Wat wel het gevolg is dat er in deze draad inmiddels 1 fraaie oproep staat en een toevoeging van belang.
    Smiley.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Haha nou stom toeval dat ik ff lees hier
    En oh man ik voel " the pressure"
    En oh man wat haat ik het als het lijkt alsof ik een kutsmoes verzin om ergens niet te zijn terwijl ik er best zou willen zijn
    Echter..ik werk morgen..en de meeste andere dagen.. Weliswaar in eigen bedrijf ,..maar Toch.. In zuidbroek zal ik niet zijn..in amsterdam vrees ik..ook niet
    Iets met een huis vol pubers en nogal wat aan t handje momenteel
    tjees ik zal je e.e.a weer eens mailen gus..
    Ik zeg nooit nooit maar ben komende week al 2 dagen weg naar brussel ( naar muse met 14 jarige dochter) ga deze maand starten met een opleiding ( associate degree jeugdwerker) en lieve wederhelft werkt zich al 7 slagen in het rond samen met mij
    We gaan goed. Dat zeker
    Maar het betekent wel dat mijn vrijheid minder is en vrije tijd zeer schaars
    Maar wie weet vind ik in elk geval morgen een gaatje , en komen we toch even maar dan wel MET wat kinders.. Ik beloof niks maar sluit ook niks uit heb nog een telefonische afspraak aan het eind vd ochtend wellicht daarna xx

  4. #4

    Standaard

    Als ik er de oorzaak van ben dat je druk voelt dan bied ik je mijn verontschuldiging daar voor aan.
    Het was bedoeld als een beetje ludieke manier om je de zaak onder je aandacht te brengen.
    Ik ben mij er natuurlijk van bewust dat het eigen ondernemers zijn voor J. En jou enerverend, nieuw en tijdvretend is.
    Als ik het had geweten had ik het plaatsen niet gedaan natuurlijk.

    Maar alle gelul terzijde, ik had het best heel leuk gevonden om weer eens even met je te kletsen. Dat stuk van de zaak laat ik lekker staan. Pressure of niet. Ik vin je een kanjer.
    En je vent natuurlijk ook, maar als ik dat opschrijf, krijg je alleen geroddel.
    Komt zeker weer eens een moment..........
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5

    Standaard

    Geweest, en geen seconde spijt gehad. RB's groep was wat slorig geformuleerd. Het was een duo. Maar never mind. Genoeg is genoeg.
    Dit is een deel van het bericht dat ik aan RB-1 heb gezonden:

    Hi Heartstrings
    ............
    Ik ben gewoon flink te kort geschoten waar het gaat om complimenten over spelplezier en bijna achteloze kwaliteit.

    Voortreffelijke instrumentalist soit, dat was wel duidelijk. Niet voor niks is RB Royal Bruno, hadden we (meen ik in discussie met het Gitaarvrouwtje) al eens vastgesteld (smiley).

    De dame Engelse achtergrond of 'gewoon' de vibe opgepikt in da UK? Want zo fraai zingen ze alleen daar.

    Dit is gewoon echte kwaliteit. Het er zo uit laten zien dat ik denk dat ook zou kunnen.

    Ikzelf doe alleen op feesten onder heel goede vrienden nog wel eens iets, omdat ik van mening ben dat een figuur op een podium ook een shelf life heeft. Jullie hebben daar helemaal geen last van. Klasse.

    Foto voor Gitaarvrouwtje ben ik helemaal vergeten. Stom hè? Ben wel zo vrij geweest de set list te fotograferen. Kan ik nog eens kijken welke van de traditionals ik minder bekend mee ben.

    Kortom: Heel erg genoten. Zijn jullie ooit weer op een podium min of meer in de buurt, dan hoop ik dat je even een seintje geeft.
    Groeten aan de dame ook, met een diepe buiging.

    Long may you run......
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Als ik er de oorzaak van ben dat je druk voelt dan bied ik je mijn verontschuldiging daar voor aan.
    Het was bedoeld als een beetje ludieke manier om je de zaak onder je aandacht te brengen.
    Ik ben mij er natuurlijk van bewust dat het eigen ondernemers zijn voor J. En jou enerverend, nieuw en tijdvretend is.
    Als ik het had geweten had ik het plaatsen niet gedaan natuurlijk.

    Maar alle gelul terzijde, ik had het best heel leuk gevonden om weer eens even met je te kletsen. Dat stuk van de zaak laat ik lekker staan. Pressure of niet. Ik vin je een kanjer.
    En je vent natuurlijk ook, maar als ik dat opschrijf, krijg je alleen geroddel.
    Komt zeker weer eens een moment..........
    Vriendelijke groet, Gus
    het weer eens willen kletsen is wederzijds en hey dat van die pressure is luchtig op te vatten he haha
    maar dat we druk zijn ja dat is absoluut waar
    ben inmiddels gestart met een nieuwe opleiding, superleuk maar wel effe andere koek voor de ouder wordende hersentjes.
    heartstrings heb ik natuurlijk vaker zien spelen, o.a. op ewob. waar ik dit jaar toch ook wel hoop te zijn.
    fijn dat jij in elk geval van al dit faais hebt genoten
    ik vorige week ook van muse in brussel. das ook andere koek..schaarse vrije dagen waarin mannetje dubbel hard moet werken omdat ik met dochter twee dagen quality time heb geregeld, ook noodzakelijk in zo n gezinshuis gebeuren met vele andere kids met al hun perikelen
    muse was geweldig, ..maar dat neemt niet weg dat ik heartstrings ook geweldig vind, ANDERS geweldig maar toch GEWELDIG

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top