Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    963

    Standaard Masterbuild zonder COA? Wat is hij dan nog waard?

    Heren,

    Op dit moment heb ik een super toffe en zeer mooi klinkende Yuri Shishkov master build in bruikleen van iemand die hem wil verkopen. Ik wil hem graag overnemen maar moet zelf een prijsvoorstel doen. Ik wil een realistisch bod doen maar...
    Het certificaat is niet meer aanwezig en als ik her en der al wel kan lezen bepaald dit een deel van de waarde van de gitaar. Wat is dergelijke gitaar dan nog waard? Er zouden maar 4 stuks zijn van deze gitaar maar dat staat dus ook niet op de gitaar dat het een gelimiteerde oplage is.
    Waarom is MIDI zo lastig?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Hoe is 't hiermee afgelopen?

    Heren

    Ik verkoop een behoorlijk dure strat en krijg een aantal mails, via marktplaats, van ene Daniel(bijnaam op marktplaats "kytarky") dat hij de tech is van een bekende Tsjechische gitarist en dat deze persoon mijn gitaar wenst te kopen. Hij wil hem cash komen afhalen maar alle communicatie gebeurd via die tech, geen enkele mail of dergelijke van de effectieve koper. Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden. Graag jullie raad aub!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2004
    Locatie
    België
    Berichten
    963

    Standaard

    Heel erg goed. Strat verkocht, cash geld en onmiddellijk laten controleren bij de bank.
    Waarom is MIDI zo lastig?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top