Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Mijn slagplaat is turtoise, en niet zwart. Koffer zou juist wel origineel zijn en passend bij deze gitaar. Werd in 2009 als set verkocht. (originele aankoopbon zat nog in de koffer...)
    Verrek is inderdaad tortoise shell. Die koffer hoort ook origineel bij de gitaar. Mijn bericht was misschien wat verwarrend geschreven, wat ik bedoelde is dat mijn de serie waar mijn Guild uit komt (de serie die werd geproduceerd ná die waar jouw gitaar uit komt) werd geleverd met een zwarte koffer. Zal eens een foto maken.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.348

    Standaard

    Oké, dat is wel een coole ervaring !
    En een leuke Guild !

  3. #13
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jim Haagmans Bekijk bericht
    Verrek is inderdaad tortoise shell. Die koffer hoort ook origineel bij de gitaar. Mijn bericht was misschien wat verwarrend geschreven, wat ik bedoelde is dat mijn de serie waar mijn Guild uit komt (de serie die werd geproduceerd ná die waar jouw gitaar uit komt) werd geleverd met een zwarte koffer. Zal eens een foto maken.
    Duidelijk

    Inderdaad een Chinese serie. Als ik deze gitaar vergelijk met andere akoestische gitaren die ik heb (ook uit die contreien) dan steekt deze Guild er met kop en schouders bovenuit. Zowel qua bespeelbaarheid en vooral qua klank.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top