Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 22 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 214
  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Voor de zwaardere jongens die in hun huiskamer willen spelen is er de Orange Micro dark


  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Guild komt met een reissue van de M-20:
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Voor wie altijd al een Firebird VII wilde maar niet kon vinden (of een echte 'te duur' vond).. flikt Tokai het toch maar weer... inclusief de vermaledijde maestro vibrola ..... en dat voor 662 euro's.....http://www.bax-shop.nl/elektrische-g...9000-0022-3589
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Geen nek binding en geen banjo tuners though.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Geen nek binding en geen banjo tuners though.
    klopt maar als ik de foto's bekijk. liggen de frets zo netjes in de toets dat je de binding alleen voor het uiterlijk mist. en als je per se andere tuners wilt, kan je steinbergers monteren.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Mijn punt was meer, de VII is, naast 3 pickups en vibrola, ook een neck binding. Het zit nou tussen de V en VII in. Dat maakt het een VI nietwaar.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mijn punt was meer, de VII is, naast 3 pickups en vibrola, ook een neck binding. Het zit nou tussen de V en VII in. Dat maakt het een VI nietwaar.
    okay... maar ook zo'n Firebird VI zou ik er best bij willen (maar dan zit ik met m'n gemodde BaCH fenderbird / firebird V (en die heeft wel neckbinding....) en de verbeterde onderdelen verwisselen is geen optie want die zijn niet goldplated.... mwaaah maakt niet uit... d'r zijn hordes gitaristen met muren vol Strats en huizen vol LesPauls dus waarom zou ik geen duootje Firebirds hebben....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ik ben een sucker voor Firebirds maar ergonomisch kan ik er niet mee uit de voeten. Ik volg ze nog steeds op Ebay. Er staat nou een Ibanez Firebird voor 2000 euro daar. Ik heb die gehad en hoewel best een goede gitaar.. waanzin mensen.
    Snobistisch als ik ben, zo'n Vietnamese of Chinese Tokai doet me niks. Maar een 1 pickup Greco.. rechter arm.
    Misschien is de rechter arm niet handig. Linkerbeen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #19
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Er komt een nieuw compact reverb pedaal van MXR aan ik ben beniewd


  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik ben een sucker voor Firebirds maar ergonomisch kan ik er niet mee uit de voeten. Ik volg ze nog steeds op Ebay. Er staat nou een Ibanez Firebird voor 2000 euro daar. Ik heb die gehad en hoewel best een goede gitaar.. waanzin mensen.
    Snobistisch als ik ben, zo'n Vietnamese of Chinese Tokai doet me niks. Maar een 1 pickup Greco.. rechter arm.
    Misschien is de rechter arm niet handig. Linkerbeen.
    M'n Ibanez Flying V kocht ik in de 70's toen ik bij dezelfde winkel een Ibanez Firebird (ook gecustomized door Rob Mossinkoff .. toen al) net gemist had....als ik die twee nou effe voor gelijkwaardig uitscheld.....zie ook ik m'n zeventiger jaren Ibanez Flying V idd geen 2k€ waard zijn. En hoewel ik jouw snobisme grotendeels deel, ben ik er al wel achter dat niet alle chinese gitaren rotzooi zijn (m'n Charvel Desolution DST is een uitstekend apparaat). een 1 pick-up Greco ik neem aan dat je een oude Greco Firebird met 1 pup bedoelt??? Moet je je even aanmelden bij de Greco Facebook groep. Of even Mark Fletcher benaderen met een zoekopdracht..
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top