Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 22 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 214
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Squier heeft dit jaar een Jarman signature gitaar uitgebracht . Het is een kruising tussen een Mustang en een Jaguar

    Een betaalbare gitaar voor degene die wat anders zoekt



    Ja best leuk, maar in dit kleurtje ook een hoog Hello Kitty-gehalte.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Gezien de aard van dit topic moet het een zojuist op de markt verschenen parlor zijn. Dus zoiets als de Ibi BN brand new
    Deze is net op de markt.
    Dit is de AVN6. Ze waren 380 maar sinds 2 dagen zijn de prijzen ineens flink omhoog getrokken, net op tijd gekocht.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 27 augustus 2016 om 01:14
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Robert Keeley Dark Side

    Met een adviesprijs van $299,- brengt Keeley een multi-effect uit met o.a. Fuzz, Flange, U-vibe en Phase. Eerder al bracht Keeley de prachtige Monterey uit met Rotary, Vibe, Harmonic Wah, Vintage Fuzz en Octave Up/Down. Dat is zeg maar het Hendrix pedaal en de nieuwe Dark Side natuurlijk het David Gilmour pedaal. Wat ik er zo van hoor op onderstaande soundclips, vind ik best wel goed.


    https://www.facebook.com/keeleyelect...08418323709510


    https://youtu.be/42OMAsu_6-w



  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Deze is net op de markt.
    Dit is de AVN6. Ze waren 380 maar sinds 2 dagen zijn de prijzen ineens flink omhoog getrokken, net op tijd gekocht.
    Dit is eigenlijk precies wat ik al een jaartje of zo zo dolgraag zou willen hebben. Een klein parlour gitaartje die niet per sé briljant hóeft te klinken, als ie maar een mooie tweede laag kan leggen in Nashville tuning. Het ding ziet er nog prachtig uit ook.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Hij klink verbazingwekkend goed, vrij authentiek. Ik heb er dus echt veel lol aan. Je speelt er vanzelf fingerpickin' op en dat kan je gitaar technisch gezien ook op een concert of jumbo maar da's toch anders.
    Wat bedoel je met Nashville tuning? In een 6th stemmen? Want als je het effect van een 12 string wil hebben is een digitech mosaic goedkoper en praktischer.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Dit is eigenlijk precies wat ik al een jaartje of zo zo dolgraag zou willen hebben. Een klein parlour gitaartje die niet per sé briljant hóeft te klinken, als ie maar een mooie tweede laag kan leggen in Nashville tuning. Het ding ziet er nog prachtig uit ook.

    Tip van de week: Recording King RPH-03 (€179) en RPH-05 (€145) bij Thomann. Echt een no-brainer!


    https://youtu.be/bqr-42s2W-4

    https://youtu.be/TTqIQYE7EfY

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Gibson heeft de EB opnieuw ontworpen voor 2017. Ik vind er iets van.

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Hij klink verbazingwekkend goed, vrij authentiek. Ik heb er dus echt veel lol aan. Je speelt er vanzelf fingerpickin' op en dat kan je gitaar technisch gezien ook op een concert of jumbo maar da's toch anders.
    Wat bedoel je met Nashville tuning? In een 6th stemmen? Want als je het effect van een 12 string wil hebben is een digitech mosaic goedkoper en praktischer.
    Wrijf het er maar in!
    Het effect van een 12 string uit een doosje zou idd superhandig zijn voor het podium, maar het is voor mij vooral iets om studio-opnames te verrijken. En dan zie ik toch meer heil in een echte gitaar. Zelfs als het an sich geen toppertje is, zoals de voorbeelden van Joost hieronder.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Tip van de week: Recording King RPH-03 (€179) en RPH-05 (€145) bij Thomann. Echt een no-brainer!


    https://youtu.be/bqr-42s2W-4

    https://youtu.be/TTqIQYE7EfY
    Ik moet er nog naar kijken en luisteren, maarrrrrrrr..... ik heb vorig jaar vorig jaar op goed geluk een Ibanez modelletje gescoord voor een bedrag vergelijkbaar met dat van de RPH-05. Ik had Ibanez best hoog zitten en het ding kreeg goede kritieken, dus wat kon me gebeuren? Eenmaal thuis bleek het in vrijwel alle opzichten een klotegitaar. Zag er veel slechter uit dan op de foto's en bij het opzetten van de nieuwe snaren (ivm de Nashville tuning) braken meteen twee pennetjes. Gelukkig zaten er reserve pennetjes bij, wat op zich eigenlijk al vrij veelzeggend was. Ik heb het ding dezelfde week nog teruggestuurd.

    Maar goed, dat zegt natuurlijk nog niks over Recording King gitaren. Het merk was me al wel opgevallen.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #119
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ja best leuk, maar in dit kleurtje ook een hoog Hello Kitty-gehalte.
    Maar dat zou toch juist te gek ogen . Stel dat een woeste metalman met een Hello Kitty gitaar op het podium gaat staan , dat zou echt geweldig zijn

    Net als wanneer je als hardrock gitarist in plaats van zwarte kleding met een jaren tachtig disco uiterlijk het podium op gaat ?

    Je weet wel , een nette haarcoupe , lichtblauwe perfect gestreken blouse , felgekleurde disco schoentjes , zoals ze er destijds uitzagen in de Nederlandse mainstream discotheken
    Laatst gewijzigd door Brad; 5 september 2016 om 14:42

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Alsof er nog niet genoeg Strats waren, heeft Fender de American Pro HSS op de markt gebracht voor €1129,- in zwart, rood en wit. Het is zeg maar een kale Standard van een aantal jaren geleden, dus niet met de nieuwe neckjoint of de 2-point tremolo enzo. Maar wel scherp geprijst.


    Peppi & Kokki filmpje: https://youtu.be/iqSoGJyj9OQ




 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top