Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 22 EersteEerste ... 101819202122 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 214
  1. #191
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Grappig, op basis van het filmpje denk ik juist, wat moet ik er mee ...

  2. #192

    Standaard

    De DigiTech FreqOut, een nieuw feedback pedaal. Het effect lijkt wel wat op het hiervoor besproken sustain pedaal met wat extra opties. Toch is er een belangrijk verschil. Als de FreqOut geen input meer ontvangt dan stopt ook de output, ook al hou je 'm ingetrapt.
    Het gaat dus vooral om feedback, al komen er in de onderstaande video's ook interessante pitchshift geluiden voorbij.





    En hier nog één: https://www.youtube.com/watch?v=VqSq5O5aZwY
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #193

    Standaard

    Is de nieuwe Canyon delay van EHX hier al een keer voorbij gekomen? Ongelooflijk hoeveel verschillende effecten ze er weer in hebben weten te proppen. Staat al bij Bax als pre-order voor een beschaafd prijsje van 151 euro. Veel bang for you buck lijkt me.

    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  4. #194
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Het zal wel mijn gebrek aan inlevingsvermogen zijn, maar ik heb vanmiddag met verbazing kennis genomen van de nieuwste aanwinst (?) in pedalenland, te weten de TC Electronic Vacuum Compact Kill Switch. Het minipedaaltje ziet er stoer uit, maar..... WIE ZIT HIER IN VREDESNAAM OP TE WACHTEN?!?!

    Heb ik iets gemist?

    https://youtu.be/AD-viCcg7vo
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #195

  6. #196
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Het zal wel mijn gebrek aan inlevingsvermogen zijn, maar ik heb vanmiddag met verbazing kennis genomen van de nieuwste aanwinst (?) in pedalenland, te weten de TC Electronic Vacuum Compact Kill Switch. Het minipedaaltje ziet er stoer uit, maar..... WIE ZIT HIER IN VREDESNAAM OP TE WACHTEN?!?!

    Heb ik iets gemist?

    https://youtu.be/AD-viCcg7vo
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  7. #197
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Impulse respons loader voor 150 ballen.

    https://www.bax-shop.nl/simulator/di...r-effectpedaal



    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  8. #198
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Als dat zo is, dan ben ik er met open ogen ingetuind. Maar nu je het zegt......, het filmpje was ook wel erg absurd. Aaaaah...., nou voel ik me wel heeeeeeeel erg achterlijk! Mag ik als verzachtende omstandigheid opvoeren dat ik dit filmpje op 31 maart binnen kreeg?

    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #199
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Deze vond ik nog al flauw en om het eerlijk te zeggen: ik ken er wat waar zo'n ding niet verkeerd zou zijn maar dan wel niet op hun pedalen-plank maar midden op het podium voor algemeen gebruik!!

    Die van vorig jaar, die distortion waar je verschillende lampen in draaide voor verschillende geluiden blijft wat mij betreft onovertroffen!!

  10. #200
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.486

    Standaard

    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top