Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Tja ik begrijp het gewoon niet. Vooral niet omdat gevonden voorwerpen normaal gesproken via de gemeente gaan, niet via de politie.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Vind je dat flauw? Ook naar die mensen toe bij wie 3x achter elkaar hun fiets van €2000,- gejat wordt? Ook dat verschil ziet een leek niet altijd.
    Ik vind anders nooit een gejatte fiets van 2000 euro in de bosjes liggen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Tuurlijk is het mooi dat ze eens een keer wat doen, of het in ieder geval zo laten lijken, maar kom op, waarom dit wel een al die andere kneut die gejat wordt niet....tenzij dit het begin is van een revolutie, maar ik gok er niet op.
    Je raad het misschien al, ik heb ook nog nooit een Gibson Les Paul Custom in de bosjes gevonden.

    Man, wees blij dat iemand de moeite neemt om een gitaar terug te krijgen bij zijn rechtmatige eigenaar. Ik vind het een toffe actie!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Locatie
    Daar
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Tuurlijk is het mooi dat ze eens een keer wat doen, of het in ieder geval zo laten lijken, maar kom op, waarom dit wel een al die andere kneut die gejat wordt niet....tenzij dit het begin is van een revolutie, maar ik gok er niet op.
    Misschien omdat de betreffende behandelaar zelf gitaar speelt en weet wat voor emotionele waarde aan zo'n instrument kan hangen of het instrument nu 50 euro of 2000 euro kost. Ik denk ook niet dat ze voldoende capaciteit hebben om alle kneut te etaleren. Ook zal het waarschijnlijk bij mensen meer opgevallen zijn dat iemand met een gitaar liep dan bijvoorbeeld met een fiets en dus wellicht een hogere pakkans.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top