Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.509

    Standaard gevonden: politie Amsterdam zoekt eigenaar basgitaar

    AT5
    De politie in Nieuw-West is opzoek naar de eigenaar van een basgitaar.
    Een buurtbewoner vond de zwarte gitaar in de bosjes bij de Burgemeester Cramergracht en waarschuwde de politie. De buurtbewoner zag 'enkele jongens' de gitaar weggooien, meldt de politie op Facebook. Het gaat om een zwarte basgitaar met een hoes van Dijkman muziekinstrumenten Amsterdam.
    De politie zit nu met een paar vragen: is het instrument gestolen? Verloren? Of was hij bedoeld voor bij het grofvuil? Vragen, vragen! Help de politie, want ze zijn reuzebenieuwd. 'Help jij ons zoeken naar de eigenaar van deze gitaar?'


    http://www.at5.nl/artikelen/153427/p...naar-basgitaar


  2. #2

    Standaard

    Kunnen ze eigenlijk lezen, die agenten? Of denken ze dat Japans op zijn kop geschreven wordt? Voor het eerst dat ik zo'n Yamaha logo zie trouwens!

    Maar wel goed dat ze ergens een bericht plaatsen om het uit te zoeken.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Maar wel goed dat ze ergens een bericht plaatsen om het uit te zoeken.
    Jazeker, maar waarom voor een of andere cheapass basgitaar wel, en voor gejatte fietsen die regelmatig veel meer kosten, niet?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Jazeker, maar waarom voor een of andere cheapass basgitaar wel, en voor gejatte fietsen die regelmatig veel meer kosten, niet?
    Omdat ze zo kunnen laten zien dat ze hun best doen.... daar is met fietsen geen beginnen aan.
    Ze hebben de tuners mooi uitgelijnd. Ik heb hier ooit eens gelezen, dat je gitaar pas echt een babe magnet is als de tuners netjes zijn uitgelijnd.

    Helemaal vrij van eigenbelang lijkt het bericht van de politie dus niet (smiley).
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Omdat ze zo kunnen laten zien dat ze hun best doen.... daar is met fietsen geen beginnen aan.
    Daar heb je wel een punt ja.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ze hebben de tuners mooi uitgelijnd. Ik heb hier ooit eens gelezen, dat je gitaar pas echt een babe magnet is als de tuners netjes zijn uitgelijnd.
    Hahaha, daarom werkt het bij mij dus voor geen meter, ik stem altijd tot de gitaar het minst vals is. Toch eens proberen, knopjes recht zetten en dan maar gewoon spelen, vals of niet.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    Beetje flauw om hier zo op te reageren. Ik ga er altijd van uit dat een leek niet het verschil ziet tussen een gitaar van 150 euro of 1500 euro.

    Bovendien is een instrument vaak veel persoonlijker dan een fiets en ik waardeer het dat ze op zoek gaan naar de eigenaar hiervan.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Beetje flauw om hier zo op te reageren. Ik ga er altijd van uit dat een leek niet het verschil ziet tussen een gitaar van 150 euro of 1500 euro.

    Bovendien is een instrument vaak veel persoonlijker dan een fiets en ik waardeer het dat ze op zoek gaan naar de eigenaar hiervan.
    Ik heb mijn vriendin een keer gevraagd om een nieuwprijs te noemen bij al mijn gitaren. Krijg je grappige dingen te horen.

    Maar toch goed werk van de politie. Niks dan hulde voor onze blauwe diensten.

  8. #8

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Beetje flauw om hier zo op te reageren. Ik ga er altijd van uit dat een leek niet het verschil ziet tussen een gitaar van 150 euro of 1500 euro.

    Bovendien is een instrument vaak veel persoonlijker dan een fiets en ik waardeer het dat ze op zoek gaan naar de eigenaar hiervan.
    Vind je dat flauw? Ook naar die mensen toe bij wie 3x achter elkaar hun fiets van €2000,- gejat wordt? Ook dat verschil ziet een leek niet altijd.
    En over het persoonlijke, dat bepaal jij nu net zo goed voor iemand anders toch?

    Tuurlijk is het mooi dat ze eens een keer wat doen, of het in ieder geval zo laten lijken, maar kom op, waarom dit wel een al die andere kneut die gejat wordt niet....tenzij dit het begin is van een revolutie, maar ik gok er niet op.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Vind je dat flauw? Ook naar die mensen toe bij wie 3x achter elkaar hun fiets van €2000,- gejat wordt? Ook dat verschil ziet een leek niet altijd.
    En over het persoonlijke, dat bepaal jij nu net zo goed voor iemand anders toch?

    Tuurlijk is het mooi dat ze eens een keer wat doen, of het in ieder geval zo laten lijken, maar kom op, waarom dit wel een al die andere kneut die gejat wordt niet....tenzij dit het begin is van een revolutie, maar ik gok er niet op.

    Het gaat toch niet om een gestolen gitaar die weg is zoals die fietsen maar om een gevonden gitaar die waarschijnlijk wel gestolen is.

    Misschien een idee om alle gevonden voorwerpen ergens op een site te zetten. Ik denk dat ze dan nog meer personeel te kort hebben.

    En het is met alles je hoort het meest de negatieve berichten de goed zijn niet interessant genoeg.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top