Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    als je toch nog een 'echt' Ibanez element wilt; ik heb één (1) Super 70 liggen.... ooit uit m'n Ibby V geplukt (en toen DiMarzio's d'r in) helaas is de tweede Super 70 met een Epiphone Scroll vertrokken naar onbekende oorden. Maar ik heb ook nog twee japanse T tops (verhaal daaromtrent veronderstel ik inmiddels bekend...zie link van Sander H... in de 70's met Gibson bobbins in Japan gewikkeld))
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Toch nieuwsgierigheid willen bevredigen. Hier http://www.mylespaul.com/forums/pick...ed-advice.html vond ik een topic met foto van exact dezelfde pickup met grijs pvc-draad, die volgens verhaal erbij uit een 70ies SG komt.

    Ik heb ook zo'n stamped humbucker liggen thuis (kwam uit m'n ES-125) maar wel met braided wire. Verder identiek.

    Ik denk dat het toch een Gibson is.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2010
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    501

    Standaard

    Als er andere pickups in komen dan alleen de originelen die er in horen met Ibanez er op zoals hieronder.



    De onderste met het spagetti logo dus. Maar aangezien die heel weinig aangeboden worden of soms voor een prijs die ik er niet voor over heb, is de kans klein dat hij helemaal origineel gaat worden. De kans dat ik voor een redelijke prijs nog een linker ster tuner tegen kom is groter. (Als iemand er een heeft of weet waar te koop, laat het me weten)

    De pickups met grijze PVC kabel duiken inderdaad alleen op in relatie tot Gibson SG's lijkt het wel.
    Wie weet wordt het mysterie ooit opgelost, anders blijft het gewoon een spooky mooi geluid wat de gitaar voortbrengt
    Waarom maken we steeds dezelfde fouten,
    terwijl er nog zoveel andere mogelijkheden zijn?

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Toch nieuwsgierigheid willen bevredigen. Hier http://www.mylespaul.com/forums/pick...ed-advice.html vond ik een topic met foto van exact dezelfde pickup met grijs pvc-draad, die volgens verhaal erbij uit een 70ies SG komt.

    Ik heb ook zo'n stamped humbucker liggen thuis (kwam uit m'n ES-125) maar wel met braided wire. Verder identiek.

    Ik denk dat het toch een Gibson is.
    Zei ik toch +1.
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickenbender Bekijk bericht
    De onderste met het spagetti logo dus. Maar aangezien die heel weinig aangeboden worden of soms voor een prijs die ik er niet voor over heb, is de kans klein dat hij helemaal origineel gaat worden.
    Dat zijn Super70's toch? Zal wel eens zoeken ...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickenbender Bekijk bericht
    De kans dat ik voor een redelijke prijs nog een linker ster tuner tegen kom is groter. (Als iemand er een heeft of weet waar te koop, laat het me weten)
    Plaats eens een foto; die zijn er in meerdere types geweest.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2010
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    501

    Standaard

    Dit is het type wat ik zoek. Linker goudkleurige tulp uitvoering met dubbele bevestiging.

    Waarom maken we steeds dezelfde fouten,
    terwijl er nog zoveel andere mogelijkheden zijn?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickenbender Bekijk bericht
    Dit is het type wat ik zoek. Linker goudkleurige tulp uitvoering met dubbele bevestiging.

    Stuur eens een mailtje naar Hans Stegers: http://www.gitaarservice.nl/contact.html

    Hij heeft een hele bak met tuners waar ook een aantal sterretjes tussen liggen.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2010
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    501

    Standaard

    Was te laat zei Hans Stegers, twee weken geleden waren ze uit de bak gehaald door een bevriende klant
    Waarom maken we steeds dezelfde fouten,
    terwijl er nog zoveel andere mogelijkheden zijn?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top