Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30
  1. #21
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ja daar heb in niet aan gedacht , maar die gozer dacht er anders over en is fijn teleurgesteld afgedropen , die dacht zeker dat elke gitaarleraar van alle markten thuis was of zoiets

  2. #22

    Standaard

    Zware metalen.
    Lijkt mij persoonlijk wel een avontuur om mijn bekende rammel rommel op een gitaar te doen waarop je schaamteloos de snaren plat kunt leggen. Zoiets heb ik nog helemaal niet.

    Eerlijk gezegd zie ik mij niet helemaal staan headbangen. Dat headbangen doet mij een beetje denken aan de hondjes op de hoedenplanken van treurige senioren.
    Dus ik ga een kleine koerswijziging proberen.
    Totdat metaalmoeheid optreedt natuurlijk.

    En voor de accountantsonderzoek ons: op een gitaar die niks kost, schrijf je ook niks af.
    Aardige suggesties:
    - strat, ik heb nog een Ibanez strat met een drie standen schakelaar, dus met dat fenomeen ben ik bekend
    - thinline met P90's heb ik een kloon van, de Wesley Freeport, heel fijn ding

    Wat ik nu heb aangeschaft is een Cort Aero 11tcgw.

    Dat zou een fraaie Ibanez zijn geweest als Eiland Muziek een beetje normaal had gedaan aan de telefoon op de vraag of er iets aan de site schort. Die bestelling bleef al een half uur hangen. En ook helemaal overnieuw alles invullen gaf geen oplossing.

    Ook het bezopen idee dat je pas aan het eind wordt getracteerd op €7,00 verzendkosten (bij het betalingsscherm) deed de deur een beetje dicht.

    Die hebben dus ruim €410,00 aan omzet gemist, maar de laconieke figuur die ik aan de telefoon had, die zal het vermoedelijk een rotzorg zijn.
    Alors, mij dan ook. Dan koop ik dat ding later en ergens waar ze in de gaten hebben dat een gitarist ook maar een mens is.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Waaah, heb jij een Wesley Freeport?! Hulde!
    De enige Tele waar ik ooit mee overweg kon... zal wel met die stoptail/bridge te maken hebben, ben een LP adept.
    Toch niet een redburst met twee grote bookmatched vlammen en een verzaagde kop he?
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 26 februari 2016 om 23:01
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  4. #24

    Standaard

    Heb een beetje een probleem met mijn hosting account, dus deze is niet de mijne maar wel exact gelijk:



    Zo, en nou maar hopen dat dat werkt.

    Maar je hebt helemaal gelijk. Heerlijk ding.

    Vriendelijke groet, Gus

    Editje: Nee, maar nu wel. Met een gelijmde (model van een) Fenderhals

    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 27 februari 2016 om 09:53

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Werkt niet

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    ja dat is de juiste vertaling . Maar mijn vroegere flamenco leraar vertelde een keer met enig cynisme dat hij een keer een leerling kreeg die heftig metaal wilde leren . Je vraagt je af waarom zo iemand naar een flamenco leraar gaat
    mijn oom is al sinds de jaren 60 flamenco en klassiek gitarist en geeft ook al decennia les.. toen ik bij hem op les ging was zo'n beetje het eerste dat ik te horen kreeg dat hij dat gerasp op gitaren maar niks vond .....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  7. #27
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Die flamenco leraar van mij was over de meeste muziek niet te spreken behalve dan flamenco en Jimi Hendrix

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Die flamenco leraar van mij was over de meeste muziek niet te spreken behalve dan flamenco en Jimi Hendrix
    Dan mist hij heel veel moois.......

  9. #29

    Standaard

    Even nog een toevoeging:

    Ik had dus een Cort Aero11 TCGW gekocht.
    Heel fijne gitaar voor het geld.
    GW staat voor Grey Wash, verzin het maar. Had liever de rooie gehad, maar het is een uitloop model.
    Dus Met €40,00 korting voor de kleur, moet je het doen met wat er nog aan vooraad is rond NL.:

    http://www.cortguitars.com/au/product/aero-11



    En daarna dus nog de Ibanez RG460VFM:



    De single-coil-formaat-rail van de Cort vind ik een serieuze aanwinst. Terwijl ik totaal niet gek ben op humbuckers.
    Helder, gedefinieerd, aanslaggevoelig tot en met. Echt een aanwinst.

    De humbucker bij de brug en de single coil bij de hals van de Iba is keramisch, de single coil in het midden AlnicoV.
    Effe kijken of we vrienden kunnen worden. Eerste indruk: De verschillen tussen de verschillende alnico's lijken me groter en meer bepalend voor het geluid, dan het verschil Alnico V en keramisch.

    Relatief goedkope gitaren dus, maar ik ben er wel serieus blij mee.
    Vriendelijke groet, Gus

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    shit moet ik dus toch nog op zoek naar Humbuckers met Alnico II en III.....en een gitaar om ze in te zetten (.... bring on some decent and cheap Explorer please .. or a '58 Korina Flying V.....but I'll settle for a Les Paul Goldtop too)
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top