Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Even voorstellen

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2016
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    3

    Standaard Even voorstellen

    Mijn naam is Paul Nielen en ik woon in Steenwijk Overijssel. Ik ben een 61 jarige, alleenstaande oudere jongere en ben al vanaf mijn 4e levensjaar met muziek bezig Ik heb een technische opleiding, maar daarnaast een zeer brede belangstelling. Wat instelling en overtuiging betreft ben ik een practizerende linkse rakker.
    En inderdaad op mijn 4e speelde (niet "maakte geluid") ik al mondharmonica. De muziek is een rode draad door mijn hele leven. Ik heb toen ik zo'n 8 jaar was een poosje muziekles gehad en vond dat knap saai. Ik heb toen een poosje trompet en bariton (het blaasinstrument) gespeeld. Vanaf mijn 14e speel ik gitaar. Later ben ik een lange tijd aan een koor / band verbonden geweest. wij traden zeer veel, voornamelijk in kerkelijk verband, op. Jarenlang elk weekend meerdere malen. Ik heb daar veel gezongen, gitaar gespeeld en gedrumd. Vanaf mijn 24e ben ik vooral heel erg druk geweest met gezin eigen bedrijf en allerlei andere zaken. De muziek kwam toen niet op de eerste plaats en hoofdzakelijk alleen passief helaas. De laatste 10 á 15 jaar weer veel meer me muziek bezig.
    Ik repareer, restaureer en handel wat in muziekinstrumenten (hoofdzakelijk gitaar en keyboard) en heb daarom een nogal variërende beschikking over instrumenten en apparatuur. Ik bespeel, in verschillende stadia van bekwaamheid, gitaar, basgitaar, drums, allerhande percussie en in geringe mate keyboard. Ik bezit veel instrumenten en ook wel opname-apparatuur. Mijn digitale Roland drumstel heb ik in de kelder opgesteld.
    Ik had jaren een muziek buddy, maar dat contact is verwaterd.
    Ik ben dus op zoek naar mensen om samen muziek mee te maken. Ik weet niet of ik wel van muzikale voorkeuren kan spreken, omdat er in alle genres wel pareltjes te vinden zijn. Ik ben niet zo van de hard-rock en metal maar verder wel overal voor in. Vooral Blues, Folk en Rock.
    Ik heb een auto, dus behoorlijk mobiel.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Welkom op GN en veel plezier hier.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Welkom Paul. Wat is een bariton blaasinstrument?

  4. #4

    Standaard

    Welkom Paul.
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2016
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    3

    Standaard

    Denk maar aan een klein soort tuba, maar dat is dus absoluut niet mijn hoofd-instrument

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Dag Paul ,

    Veel plezier hier

    groeten

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top