Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38

Discussie: Waan

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Super he? Echt enorm goed. Tsjek de collab die we samen hebben gedaan:

    https://soundcloud.com/carrousel-de-vie/choices

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Super he? Echt enorm goed. Tsjek de collab die we samen hebben gedaan:

    https://soundcloud.com/carrousel-de-vie/choices
    Briljant Fu, briljant! More, more....
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Grappig dat ik toevallig net nu voor iets heel anders GN weer eens bezoek. Tnx Fobo! Ik heb al hele tijd niet meer zoiets gedaan. Alleen veel bezig met m'n band. Zou wel weer eens iets dergelijks willen maken, maar dan moet ik eerst m'n opname spullen fixen. Laptop is al lang geleden gestorven, volgens mij in de belofte een remix van het orkaan nummer van Gus te maken.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.759

    Standaard

    Times is on your side Cagemen; nooit te laat om dingen weer - vroeger of later - op te pakken.
    Enne...toeval bestaat niet.
    Hoop gauw meer dingen van je te horen, al dan niet met Fu....
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    He heb je t over hem is ie daar opeens haha. Alles goed man? Ben benieuwd naar je band, dont be a stranger, mp3 or it didnt happen etc

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    He heb je t over hem is ie daar opeens haha. Alles goed man? Ben benieuwd naar je band, dont be a stranger, mp3 or it didnt happen etc
    Ja, alles is goed. Er is een hoop veranderd sinds ik dit draadje heb geopend, gheghe. Ik woon inmiddels weer in Spijkenisse.

    Wat live-videos geven het beste beeld, denk ik. Ergens in de hopelijk niet meer al te verre toekomst duiken we de studio in. Dat is nu steeds uitgesteld, wat "achteraf" best zinnig lijkt; hoop bijgeknipt en gesleuteld.
    https://www.youtube.com/watch?v=EXbS6EuT_wA
    https://www.youtube.com/watch?v=7F_blk_fdiE

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Times is on your side Cagemen; nooit te laat om dingen weer - vroeger of later - op te pakken.
    Enne...toeval bestaat niet.
    Hoop gauw meer dingen van je te horen, al dan niet met Fu....
    Ik acht de kans reeel dat ik weer eens iets ga knutselen. Wel aardig anders dan dit, kan ik nu al zeggen. Ik ben volwassen geworden, muhahaha.

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Ik acht de kans reeel dat ik weer eens iets ga knutselen. Wel aardig anders dan dit, kan ik nu al zeggen. Ik ben volwassen geworden, muhahaha.

    Dat zou heel fijn zijn. De creativiteit van het 'verzamelde werken projekt' heb ik altijd erg goed gevonden.
    In tegenstelling tot de numers die je nu 'presenteert', maar dat heeft alles met smaak en leeftijd (?) te maken.
    Hoop je spoedig weer terug te zien/horen !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Dat zou heel fijn zijn. De creativiteit van het 'verzamelde werken projekt' heb ik altijd erg goed gevonden.
    In tegenstelling tot de numers die je nu 'presenteert', maar dat heeft alles met smaak en leeftijd (?) te maken.
    Hoop je spoedig weer terug te zien/horen !
    Met "anders" doelde ik met name op anders dan het lied dat dit draadje opent. Zal ook niet op Vermin lijken. Beide zaken voldoen in net andere behoeftes.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top