Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Ook even voorstellen

    'k zal me ook even netjes voorstellen.
    Op m'n 16e/17e was ik begonnen met gitaar spelen en les gehad op de spaanse gitaar. Klassiek, dus met noten. Maar m'n interesse ging destijds meer uit naar Hardrock en Punk, dus een electrische gitaar gekocht (Ephiphone Les Pauls model en een 2e hands Peavey versterker(tje)). Dus verzande het gitaarspel langzamerhand in ragwerk.
    Rond de periode van het samenwonen met m'n vriendin (nu nog steeds overigens), is de gitaar op de achtergrond verdwenen. Na de komst van onze 2 kinderen is het eelt op m'n vingertoppen geheel verdwenen. Nu de luierperiode voorbij is en papa (inmiddels al weer 36 jaar oud) een beetje tijd voor zichzelf terug vind, pak ik mijn oude liefde weer op: gitaar spelen!
    Nu een jaartje verder en heb er weer goed schik van en focus ik me op het spelen van de Blues. De Spaanse gitaar heb ik verhandeld en een Western voor weergekocht (Guild GAD NAT25). Daarnaast een goedkope stratocastermodel (Richwood) gekocht en een Fender Blues jr versterker.
    Met een enthousiaste gitaarleraar heb ik een goede stok achter de deur om 'clean' te gaan spelen.
    Groet,
    Sander

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    welkom.... en schuw ook het ragwerk niet.. clean spelen is heel knap ..... maar raggen blijft leuker ! Leeft je uit !
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Hoi ,

    Die Fender Blues Junior is best wel een goede versterker , veel spelen zou ik zeggen

    groeten

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ok, een beetje laat na 5 maanden maar welkom hoor en veel plezier hier.

  5. #5

    Standaard

    Ja klopt. Had me al aangemeld, ik wilde reageren op een advertentie die ik zag. Ik keek op dir forum van de week en zag een mooie link naar Texas Blues Alley site. En ook dat je kunt voorstellen op het forum. Beter laat dan nooit ☺.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Welkom Sander. Schaam je niet om te raggen...!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    8.240

    Standaard

    Niks mis met ragwerk toch? Wat is dat toch met al die mensen die ouder worden en dan ineens blues gaan spelen? Haha, misschien ondervind ik het ooit eens zelf.

    Welkom

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top