Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11

    Standaard

    Fijn hoor, dat spul dat al zijn sporen eeuwenlang heeft bewezen.
    En ik heb er weer van genoten.

    Het is alleen wel errug lang voorspel.
    Voorspel?
    Ja, ik beschouw je eigen werk ehmmmmmm, misschien spelen ze dat over twee eeuwen ook nog. Waai not? Nou?
    Precies. Geen gelul of kintire. Maar in NL, B, F noem maar eens wat!
    Ik wacht en zeg niks. Bijna niks dan.
    Dat kost al genoeg moeite.

    Vriendelijke groet, Gus

  2. #12

    Standaard

    CD's zijn nog net niet extinct... en laten we eerlijk zijn, youtube en facebook doen het nog goed. Maar of die het eeuwige leven hebben?

    Een goede manier om iets met mijn opnames te doen... behoorlijk lastig. CD persen kost een behoorlijke investering. Zeer de vraag of dat terugkomt. Itunes etc. is nog wel betaalbaar te doen voor eigen werk, maar dat trekt nauwelijks bekijks.... en covers kan, maar dat kost weer wel investering per maand, waarbij het de vraag is of je het terugkrijgt. Dat lukt nl. alleen als je genoeg verkoopt. Voorzover is via Distrokid de enige tussenpersoon richting al die streaming en itunes achtige dingen waar je gewoon 1 fee per jaar betaald, en steeds een nummer kunt bij zetten. Maar dan betaal je per cover een maandelijks extra bedrag... Ben er nog niet uit.

    Vooralsnog even publiek opbouwen met covers, en dan kijken of die de eigen nummers ook kunnen waarderen. Als ik kijk naar de gitaristen die veel abonnees hebben op youtube etc. zijn het bijna allemaal mensen met covers.

    Maar, desperandum nullus, er komt ook wat eigen werk aan.

  3. #13

    Standaard

    Op akoestische... zeg niet dat het niet kan, maar dat doe ik eerder op een elektrische. Weet ook niet echt wat je je daarvan voorstelt op akoestische gitaren. Zoiets als Spanish Fly van van Halen? Deze heb ik een hele tijd geleden al eens neergezet... Speel hem nu net iets strakker en marginaal sneller, maar om het daarvoor opnieuw op te nemen?

    Maar bedoel je zoiets?


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top