Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Country Poem (Pat Metheny)

    Eén van mijn favoriete Pat Metheny nummers: Country Poem van de LP New Chautauqua. Metheny improviseerde deze track in de studio op een gitaar in Nashville stemming. Door die stemming is het een lastig nummer om uit te zoeken. Het lijkt erop dat ik eindelijk een idee heb hoe dit gespeeld wordt. Niet 10% noot voor noot, maar behoorlijk in de buurt.

    Gespeeld op een oude Washburn D10, die ik al zo’n twintig jaar heb. De kop heeft er ooit afgelegen, en is er weer op gezet. In de zijkant zit een extra onbedoeld klankgat, de frets hebben de nodige fretwear, en de aktie is aangepast op een manier die ik nooit zou hebben gebruikt als we toen internet hadden gehad... De snaren zijn een bij elkaar samengeraapt zooite restjes, en zeker 5 jaar oud...

    Desalniettemin...
    Enjoy!



  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Hoewel ik mij al een beetje had verheugd op het beloofde stukkie slide, is dit ook weel een lekker nummertje Pat Pickin'. Thanks.

  3. #3

    Standaard

    Slide en resonator coming up... maar uiteraard wordt dat ook anders dan je verwacht Een nieuw arrangement dat ik nog moet uitwerken. Hopelijk deze week klaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top