Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Enchanté

  1. #1

    Standaard Enchanté

    Hallo allemaal,

    Ik wilde me ook even voorstellen. Speel sinds 2004 gitaar en ben al jaren bezoeker van dit forum. Veel gelezen (en geleerd - vooral in het begin), maar nooit geregistreerd. Ondertussen nog een aantal jaren in Engeland gewoond en nu sinds een paar weken weer terug in Nederland. Ik dacht, een goed moment om een account aan te maken!

    Ik heb recent mijn eigen merk gitaar pickups opgezet en ben ook bezig met het ontwikkelen van een gitaarmerk. Het leek me leuk om af en toe jullie mening te vragen over keuzes die ik tegenkom bij het ontwerpen en produceren van deze spullen. Kiezen tussen houtsoorten, magneten, kleuren, etc. is soms erg lastig als er zoveel opties zijn. Met jullie input worden het echte gitaarnet babies - dat zou heel tof zijn iig.

    Verder mijn main gear:

    Gibson Les Paul Studio
    Fender Pink Paisley Tele
    Ibanez RG Prestige

    Brunetti Maranello
    Fender 75

    Aangenaam! Hoop veel van jullie te kunnen leren. Thanks for reading!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Locatie
    Daar
    Berichten
    2.812

    Standaard

    Welkom JeffreyR.
    Heb je ook een site waar je pickups en gitaren op staan?

  3. #3

    Standaard

    Hey Pter, bedankt! De gitaren zijn nog in productie, dus de foto's/website kunnen helaas pas gemaakt worden wanneer deze af zijn. De verwachting is dat de gitaren rond april gepresenteerd kunnen worden (ivm lever- en productietijden) Ik heb hier wel al wat prototypes staan waarvan ik misschien wel wat sneak previews kan delen als jullie dat leuk vinden.

    De site voor de pickups is http://www.governorpickups.com . Ik had het er in mijn eerste bericht niet bijgezet omdat ik niet zeker wist of dit gezien wordt als spam. Mods, mocht dit ongewenst zijn, dan hoor ik het graag!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Welkom en veel plezier hier.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Locatie
    Daar
    Berichten
    2.812

    Standaard

    De site ziet er goed uit, om een indruk van de sound van je pickups te krijgen kun je misschien mettertijd ook wat yt filmpjes maken.

  6. #6

    Standaard

    Bedankt en fijn om te horen. Ik krijg morgen een Shure SM57 binnen, dus ik hoop de eerste filmpjes in de loop van volgende week te kunnen uploaden. Recording is niet mijn sterkste punt, dus als ik vragen heb weet ik wel waar ik terecht kan

  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Hallo Jeffrey , veel plezier hier , het is altijd leuk als nieuwe mensen zich hier aanmelden
    Laatst gewijzigd door Brad; 14 januari 2016 om 18:35

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    sterf hoer sterf

    Sorry ben intens melig, ga zo één drinken, maar welkom! Laat je niet afschrikken door vermeende grove bejegening, in tegendeel: en op inhoudelijk vlak is dit forum geweldig.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top