Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: vanuit Praag. Ahoy.

  1. #1

    Standaard vanuit Praag. Ahoy.

    Hallo allemaal,

    Bassist uit Praag hier, oorspronkelijk uit Eindhoven.

    Ik ga eens kijken wat dit forum mij te bieden heeft.


  2. #2

    Standaard

    Lachen hoor, een post van drie regels die meer vragen dan antwoorden oproept.
    Welkom dus.

    Voor het edel nullen en enen werk daar naar toe verhuisd? Hartje achterna? Basje meegenomen? Zit je in een bandje? Wat voor een bas heb je?

    Maar toch leuk dat je bij de club bent gekomen. Ik hoop dat je het hier en daar naar je zin hebt.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Praag, prachtige stad...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    wat mensen al niet doen om in den vreemde contact met nederland te onderhouden ....welkom en ik sluit me aan bij Gus
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Lachen hoor, een post van drie regels die meer vragen dan antwoorden oproept.
    Sorry, een beetje meer info dan.

    Ben een jaar of tien geleden naar Tsjechie verhuist, achter de liefde aan inderdaad, en ik werk als programmeur.

    Speel zo'n 15 jaar bas. Heb een tijdje in een soort funk-rock achtig jambandje gezeten (https://soundcloud.com/songsweplay/) hier in Praag maar dat viel uit elkaar van ellende.

    Sinds een jaar of wat zit ik in een coverband waarmee we volgende maand ons eerste optreden gaan beleven.

    Verder heb ik een el cheapo Cort basje, een Hartke HA3500 bas head (die ik momenteel bij gebrek aan goede speaker over de PA speel). Ik heb ook nog ergens een peavey 210tx combo staan maar die stinkt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top