Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard Dynacord bass rig...



    Een 3 jaar geleden kocht ik een defecte Dynacord BA300. Ik vond hem cool en nam de gok. Na de amp te hebben gereviseerd ontstond een grote liefde. Dit was DE bas amp voor mij. Even voor de kerst zag ik toevallig een 8x10 van Dynacord voorbij schuiven. Echt zeldzaam. DE kans om mijn bass amp compleet te maken met het originele cabinet.

    Uitteraard zaten verplichtingen in de weg. Gelukkig kon ik vorige week het cabinet ophalen. En ze is nu hier. En wow.... Een 8x10..
    Dit cabinet was van Rinus van Rodijnen. De eerste bassist van Bertus Staigerpaip. En de head werd (voor zover ik weet) door de Golden earring gebruikt in de studio.

    Weet jij meer van dit spul. Lemmeknow.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Dit cabinet, de BC800, was origineel uitgevoerd met een zwart doek. Weet iemand wat voor soort doek en waar ik het kan halen? Maak hem graag origineel. Ik heb het originele Dynacord logo. Werd dat gelijmd? Onderin hoorde dan een label met BC800. Maar dat logo is weg.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Niet meer info voor je, maar een huge combinatie zo zeg !!
    Denk dat je vraag voor doek beter scoort in "versterkers-zelfbouw" ofzo.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.454

    Standaard

    Imposant, als je daarmee op een podium klimt sta je al met 1-0 voor. Als je 't het podium op weet te krijgen tenminste.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Dit cabinet, de BC800, was origineel uitgevoerd met een zwart doek. Weet iemand wat voor soort doek en waar ik het kan halen? Maak hem graag origineel. Ik heb het originele Dynacord logo. Werd dat gelijmd? Onderin hoorde dan een label met BC800. Maar dat logo is weg.
    weet niet wat voor soort doek het moet zijn maar tonefactory heeft wel een assortiment waar je misschien wat kan vinden
    https://www.tonefactory.nl/buizen-am...rill-cloth?p=1
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top