Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: hallo

  1. #1

    Standaard hallo

    Hallo ik ben Harm
    Ik ben een echte amateur gitarist die 50 jaar geleden voor het laatst een elektrische gitaar bespeeld heeft. Ik heb toen mijn Fender inclusief versterker verkocht en in de opvolgende jaren alleen nog af en toe akoestisch wat nummers uit de oude doos gespeeld. Omdat de gitaren tegenwoordig in verhouding met toen haast niets meer kosten wil ik een goedkope elektrische gitaar te kopen. Er is echter zoveel te koop dat ik door de bomen het bos niet meer zie, en ik wil daarnaast voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Misschien zijn er hier mensen die mij advies kunnen geven?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Locatie
    Daar
    Berichten
    2.812

    Standaard

    Welkom, er zijn hier genoeg gitaristen die je van een advies kunnen voorzien. Ook zijn er genoeg gitaren en versterkers te koop voor een leuke prijs maar welke muziekstijl geef je de voorkeur aan en wat wil je ervoor uitgeven?
    Laatst gewijzigd door Pter; 10 januari 2016 om 01:33

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Welkom en veel plezier hier!

    In de budgetreeks is er genoeg te vinden wat echt al heel behoorlijke kwaliteit is. Zoals bv de Classic Vibe serie van Squier en de Tribute serie van G&L. Als je iets gerichter aangeeft wat je zoekt en binnen welk budget, komen er genoeg adviezen voorbij om weer een beetje thuis te geraken in de huidige markt.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Welkom hier. En mag ik het er even inwrijven, dat als je de Fender in die tijd niet had verkocht nu best veel waard zou zijn geweest.

    Als je een topic aanmaakt met je vraag, geef dan wel even aan wat je zoekt en wat je budget is.
    Wil je weer een Fender model of moet het nu iets met humbuckers zijn.
    Single Coil gitaren zijn in het algemeen wat goedkoper.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik zou niet de aller goedkoopste nemen Harm . Je kunt mazzel hebben maar je kunt ook een gitaar krijgen waar van alles aan mankeert , zoals het aanlopen op bepaalde posities

    Behalve die merken die eerder genoemd zijn heeft Ibanez ook aardige instapmodellen maar wel goed uitproberen zou ik zeggen
    Laatst gewijzigd door Brad; 10 januari 2016 om 11:25

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Welkom Harm en zoals anderen ook al zeggen: koop liever meteen iets behoorlijks. En als je weer een Fender wil: koop dan maar n nieuwe gewoon in de winkel.. er zijn teveel nepperds op de tweede handsmarkt.....
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top